CO Super tirsdag 22. August kl 18

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Nina Drivsholm
Indlæg: 78
Tilmeldt: 10 maj 2021, 09:45

CO Super tirsdag 22. August kl 18

Indlæg af Nina Drivsholm »

Kære alle. Det ser ud til, at der bliver en lun aften med sydvesten vind på tirsdag . Jeg vil foreslå “CMO” turen: Tommerup, Frøbjerg, Nårup, Krengerup. Kh Nina D
Janne Nortvig
Indlæg: 84
Tilmeldt: 29 jun 2020, 22:55

Re: CO Super tirsdag 22. August kl 18

Indlæg af Janne Nortvig »

Hej Nina
Jeg vil gerne med🚴‍♀️😊
Kh. Janne N.
Nina Drivsholm
Indlæg: 78
Tilmeldt: 10 maj 2021, 09:45

Re: CO Super tirsdag 22. August kl 18

Indlæg af Nina Drivsholm »

Ups . Jeg havde glemt, at min cykel er til reparation . Æv. Det ser ellers ud til at blive perfekt cykelvejr!! Mon ikke Nina E kan tage turen? God tur!! Kh Nina
Nina Egesborg
Indlæg: 275
Tilmeldt: 30 jun 2020, 07:22

Re: CO Super tirsdag 22. August kl 18

Indlæg af Nina Egesborg »

Jo, det kan Nina E.da :lol:
Jeg har konceptudviklet lidt på turen, så vi kører over Orte - tror jeg nok, ca 58 km.

Jeg er blevet hvisket i øret, at Vibeke og Vibekes datter kommer og kører med os. Vi glæder os til at køre med Vibeke igen og hilse på Vibekes datter :D

Vi ses 8-)

Kh.
Nina E.
Vicki Mogensen
Indlæg: 141
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:25

Re: CO Super tirsdag 22. August kl 18

Indlæg af Vicki Mogensen »

Jeg kommer også😁

Kh Vicki
Nina Egesborg
Indlæg: 275
Tilmeldt: 30 jun 2020, 07:22

Re: CO Super tirsdag 22. August kl 18

Indlæg af Nina Egesborg »

Vibeke mødte op i blå Pedaleurtrøje og sorte bukser. Velkommen i klubben, Vibeke :D Vi glæder os til at tilbringe mange timer med dig på cyklen! :D
Vi havde også Vibekes datter, Mathilde med :D Mathilde gav den gas på cyklen og var så begejstret for at køre i gruppe, at hun helt sikkert vil komme igen. Vi glæder os også til mange timer med dig på cyklen, Mathilde.

Aftenen blev indledt med lidt regler og tegn. Herefter kørte vi ud ad Bøllemosegyden, Dyred Banker, hvor såvel bakkerne som modvinden var barsk :o Vi fortsatte herfra mod Frøbjerg og Krengerup, hvor modvind blev til medvind og det gik over stok og sten hjem efter vi havde gået så grueligt meget igennem på de første 25 km :D
Ruten blev reduceret en smule, da tiden gik med en del stop bl.a. med opsamling og andet.
En forrygende aften, med 53 km ind på kontoen :lol:

Tak for en herlig aften til Mathilde, Vibeke, Janne N., Janne H. og Vicki :D

Mange hilsner
Nina E.
Besvar