Fællestur torsdag 9/8

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Fællestur torsdag 9/8

Indlæg af Michael Kjærskov »

Jeg skal nok tage en tur med til de Pedaleurs der gerne vil have lidt tempo i benene Allan :D
Turen går øst/nordøst ud af byen over Davinde, Marslev, Ulriksholm, Kerteminde, Måle, Munkebo og Åsum.
Ca. 75 km, hvor der er plads til at åbne op for benene på udvalgte strækninger. Har folk appetit på mere, laver vi bare nogle xtra sløjfer eller skruer lidt på gazzhåndtaget :twisted:
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 921
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Fællestur torsdag 9/8

Indlæg af Allan Herskind »

Ca. 12 tog med på fællestur.
Vi kom på rundtur i nogenlunde nærområdet.
Jeg tror det var lykkedes at finde nogle veje mange aldrig havde kørt på før, men vigtigst af det hele var, at Caspers ven Gorm, kom med hele vejen rundt. Godt kæmpet Gorm!
Tempoet blev som meldt ud; kun et par gange måtte der kaldes til orden. Der var dog et par stykker der var glade for Gorms punktering, da de så kunne køre et par intervaller i ventetiden.

Vi kørte på mange kendte veje, også strækninger, hvor det kriblede lidt i benene for at få fart på, men heldigvis holdt planen. Det er ingen skade til at få kørt lidt roligt, tvært imod. Så er benene mere klar til næste træningspas.

Tak til alle for en god og fin tur, og et af resultaterne af rolig kørsel er, at der bliver snakket rigtig godt.

64 km i tørvejr, men i skrivende stund regner det pænt og der er torden og lynild.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Fællestur torsdag 9/8

Indlæg af Claus Mogensen »

Ja tak til Allan for en god fælles tur på tværs af grupper - fik kørt som Allan beskriver på veje jeg aldrig har været på før i fornuftigt tempo - ingen regn og kun en punktering som Gorm tog sig af og mon ikke at der er basis for et nyt medlem med den hjælp du fik ved punkteringen Gorm.

Claus Mogensen
Besvar