CP Supertur søndag 13.aug.kl.10 fra Planken

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Nina Drivsholm
Indlæg: 78
Tilmeldt: 10 maj 2021, 09:45

CP Supertur søndag 13.aug.kl.10 fra Planken

Indlæg af Nina Drivsholm »

Kære alle
Karin har i vores kalender annonceret en Kerteminde is-spisnings tur på søndag; men kan ikke tage den selv. Jeg vil gerne tage turen, selvom vi får modvind hjem. Det bliver ca. 60km. Det kommer til at blæse 5m/s.Vi starter kl.10 for at få solen og varmen med os. kh Nina D.
Vicki Mogensen
Indlæg: 141
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:25

Re: CP Supertur søndag 13.aug.kl.10 fra Planken

Indlæg af Vicki Mogensen »

Hej Nina
Jeg kommer😁

Kh Vicki
Anne-Grethe Schou Andersen
Indlæg: 258
Tilmeldt: 30 jun 2020, 04:20

Re: CP Supertur søndag 13.aug.kl.10 fra Planken

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Jeg kommer også🤩☀️😎🚴‍♀️
Kh AG
Anne-Grethe Schou Andersen
Indlæg: 258
Tilmeldt: 30 jun 2020, 04:20

Re: CP Supertur søndag 13.aug.kl.10 fra Planken

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Tusinde tak for en rigtig god tur til Vicki og Nina. Super rute, du havde lavet, Nina. 👍🏼🤩Ned over Ølsted, Hillerslev, Brahetrolleborg , Espe og Dømmestrup. Troede jeg skulle have en stille og rolig søndagstur med CP-super, men der tog jeg da gruelig fejl :lol: Det blev til 67 km med 27.8 km/h, nok det hurtigste jeg har kørt med CP i år🚴‍♀️💨😎😂 Ærgerligt med din punktering x 2, Nina. Håber du kom godt hjem. Rigtig god søndag.
KH AG
Vicki Mogensen
Indlæg: 141
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:25

Re: CP Supertur søndag 13.aug.kl.10 fra Planken

Indlæg af Vicki Mogensen »

Ja det var da en super tur du havde lavet Nina, og vi blev trukket godt rundt i manegen af AG, som tog lange føringer med høj fart, så det var bare med at hænge på 😅😬😅
Fortsat god søndag☀️

Kh Vicki
Besvar