Turbo 20/6

Gruppen for dem, der har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen og vil træne seriøst, men knap så systematisk som Racerrøvene.
Besvar
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 921
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Turbo 20/6

Indlæg af Allan Herskind »

Turbotræningen på denne varme og dejlige tirsdag byder på 2 forskellige intervaller:

1: 7x(1+1) - Forbedring af VO2max
2: 3x(6+2) - Forbedring af syregrænse

Og så et skilt eller 2, og ellers roligt resten af turen.
Ca. 70 km inden onsdagens regnvejr.

Da jeg kører turen under alle omstændigheder, behøver I ikke melde ind om I kommer, men download gerne turen hvis så fremt i fald.
Og jeg kommer forbi planken uanset hvad.

Turen kommer senere.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Brian Skjold Elnegaard
Indlæg: 36
Tilmeldt: 11 jul 2020, 11:05

Re: Turbo 20/6

Indlæg af Brian Skjold Elnegaard »

Kommer
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 921
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Turbo 20/6

Indlæg af Allan Herskind »

Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 921
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Turbo 20/6

Indlæg af Allan Herskind »

4 friske fyre var på Turbotur i aften.
Ruten og intervaller blev kørt, og det var jo rigtig cykelvejr i aften, så 74 km blev det til og det var varmt nok hele vejen rundt.
Det var ikke en helt optimal måde at køre de første 7x(1+1) på, men det gik dog fint alligevel. Plads til forbedring.
(De skulle køres af Vejlevej fra Allested til Odensevej, og vi kørte hurtigere en beregnet, så vi måtte vende rundt en ekstra gang :-))

3x(6+2) blev kørt på Sdr Højrupvej, og de sad "lige i øjet". Første gang var den letteste, og jeg tror vi alle 4 mærkede det pænt i lårbasserne på det sidste interval.
Jeg kan se på alle intervallerne, at mine tal var pænt jævnt fordelt fra første til sidste, og da vi jo nogenlunde fulgtes ad på dem alle, må det også hve været gældende for jer andre, skulle jeg mene.
Så alt i alt en godkendt træning, og med 4 på tur, var det til at overse for turlederen, og vi fik lov til at tage de føringer vi havde lyst til.

Tak for turen og jeg kommer ikke torsdag, da vi flygter til Nyborg for Tinderbox :-)
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Besvar