Generalforsamlingen for 2017/18

Debat om Generalforsamling foregår her. F.eks. ønsker, ideer og spørgsmål
Besvar
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 872
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Generalforsamlingen for 2017/18

Indlæg af Allan Herskind »

Efter en vellykket generalforsamling, er der nu uploaded en fuld samling dokumenter dertil.
De kan alle læses her:

https://pedaleur.dk/cms/ShowContentPage ... tPageID=53
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Birgitte Axla Neldeborg
Indlæg: 0
Tilmeldt: 12 aug 2020, 22:03

Re: Generalforsamlingen for 2017/18

Indlæg af Birgitte Axla Neldeborg »

Jeg har lige læst referentet fra generalforsamlingen,
Forstår ikke at man kan blive årets pedaleur , uden at lave et godt resultat , og så for øvrigt bare gøre det samme som charmepigerne altid har gjort , men der måske ikke andre .
For øvrigt er det ikke god sponsor pleje at sætte fotos på hjemmesiden med medlemmer i gammelt klubtøj , håber at klubben vil leve op til sine regler.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 872
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Generalforsamlingen for 2017/18

Indlæg af Allan Herskind »

Hej Birgitte,
Tak for dit indspark. Det er da rart at nogle læser det vi lægger op.
Bestyrelsen vil gerne beklage, at vi ikke har fået billedet på forsiden tilrettet med det nye tøj.
Det er på vej og det burde være sket for længe siden.

En enig bestyrelse valgte Charmepigerne som gruppe til årets Pedaleur. Der blev på generalforsamlingen givet en god og længere begrundelse af næstformand Askvig. I øvrigt har der aldrig har der været flere Charmepiger til generalforsamlingen end der var denne gang!
I øvrigt er generalforsamlingen og bestyrelsen der hvor beslutningerne i klubben endelig tages, og hvis man gerne vil have indflydelse, er det der man skal stille op.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Claus Mogensen
Indlæg: 209
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Generalforsamlingen for 2017/18

Indlæg af Claus Mogensen »

Jeg kan desværre ikke komme til generalforsamlingen på fredag, da jeg/vi skal til Mads Langer koncert.

Vil derfor gerne takke Allan som formand i fire år, for det store arbejde han har udført og samtidig takke resten af bestyrelsen for deres store arbejde som vi andre menige medlemmer nyder godt af.

Cykel kufferter som klubben har to af, er begge meget brugt ( låsene virker ikke) samt den som jeg skulle have brugt i efteråret vejede alt for meget ca. 16 kilo og med min cykel på 7 kilo var der en vægt på 3 kilo for meget i forhold til de 20 kilo som Ryanair tillader, så jeg brugte den ikke.

Forslag købe 2-3 nye kufferter og lad så medlemmerne kune låne dem for kr. 250,00 pr gang.

Rigtig god generalforsamling.

Claus Mogensen
Besvar