RR 16. maj kl. 18.00

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Besvar
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

RR 16. maj kl. 18.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

Kan se på mine Strava-oplysninger at mange af jer var til Grejsdalen eller Fyn Rundt for at give den gazzz i weekenden. Andre kørte ikke løb, men benyttede sig af det gode vejr og kørte godt med kilometer både lørdag og søndag, og nogle helt tredje er taget på klubtur til Mallorca for at bestige bjerge.

Ovenstående sammenholdt med at der også i morgen køres Tactic-cup gør, at jeg kan være i tvivl om hvor mange der dukker op på Planken. Derfor meldes der denne gang en kortere “hyggetur” ud i RR-gruppen, hvor intervallerne kommer helt af sig selv 😉. Turen er en gammel kending hvor vi skal tilbagelægge ca. 80 km, og ud at have havudsigt over Lillebælt.

https://www.strava.com/routes/28471857

MEEN… vejrudsigten ser dog ikke alt for god ud 💦, og jeg kommer altså IKKE på Planken og starter ud i regnvejr…☔️

HUSK at torsdag er en helligdag og at vi derfor træner efter weekend-tider 😉
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR 16. maj kl. 18.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

Ingen at køre med + regn fra kl. 17.00 = Bliver hjemme og hygger med hjemmelavede kyllingeburgere og bold 🐥⚽️😊
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar