Super søndag 30. april

Indlæg fra gruppen, hvor man i løbs-højsæsonen skal kunne køre med mindst 30 km/t i en gruppe for at kunne følge med.
Snorre Buur
Indlæg: 56
Tilmeldt: 25 apr 2022, 13:16

Re: Super søndag 30. april

Indlæg af Snorre Buur »

Ses
Steen Jæger
Indlæg: 174
Tilmeldt: 10 maj 2022, 16:22

Re: Super søndag 30. april

Indlæg af Steen Jæger »

Nicolai Rørdam skrev: 29 apr 2023, 21:44 Kommer. Især for at høre, hvad Steen skal.😆
Øv - er det andre kalder syg, så jeg kommer ikke. Vil gerne have hørt om der var fejl på din Strava eller du bare kørte godt i Italien. God tur.
Knud Pedersen
Indlæg: 608
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Super søndag 30. april

Indlæg af Knud Pedersen »

Vi endte vistnok med at være 11 på søndagsturen, som blev kørt med rimelig stram kæde hele vejen rundt - så god løbstræning.
Vi samlede Per op undervejs, men det holdt ikke så længe, da han sikkert ville skåne benene.
Kommer ikke næste uge, men indtil videre ser det ud til at Jan dækker tirsdag og Søren torsdag (indtil Claus bliver helt frisk igen)
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 510
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Super søndag 30. april

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Tak for turen 😅

Jeg var med 14 km og det tog kun 24 min, så jeg fik ikke lige hilst på alle

Men fin test af hvad jeg kan tåle lige nu :lol:
Nicolai Rørdam
Indlæg: 131
Tilmeldt: 20 jun 2022, 18:23
Geografisk sted: Odense

Re: Super søndag 30. april

Indlæg af Nicolai Rørdam »

Steen Jæger skrev: 30 apr 2023, 07:58
Nicolai Rørdam skrev: 29 apr 2023, 21:44 Kommer. Især for at høre, hvad Steen skal.😆
Øv - er det andre kalder syg, så jeg kommer ikke. Vil gerne have hørt om der var fejl på din Strava eller du bare kørte godt i Italien. God tur.
Jeg brugte min mobil i Italien til Strava, måske er det derfor, nogle af værdierne er lidt underlige. Men jo, det gik helt godt - både med at komme op og ned.😊

God bedring, Steen.🤧
Nicolai/smen'
Besvar