Løbs beretning.

De fynske motionsklubbers løbsserie på landevej.
Besvar
Frank Rosander
Indlæg: 85
Tilmeldt: 21 apr 2021, 13:41

Løbs beretning.

Indlæg af Frank Rosander »

Så blev mit første rigtige cykelløb overstået...wow en fed oplevelse. må nok sige der var lidt sommerfugle i maven :roll: , så gik ydmygt til opgaven.
valgte at kører meget konservativt. En gruppe på 8 med 2 andre Pedaleur kom fri start af 3 omgang (der kommer sikkert en lille skriv fra dem også) de andre i min gruppe kunne ikke fange dem, så der blev bare kørt rundt i godt tempo, med fartforøgelse flere gange.
på sidste omgang med ca 8 km igen, forsøgt jeg et par gange at komme fri, men for mange ville ikke biddrage nok. jeg gav den et 100 % forsøg, sammen med 2 andre på sidste bakke inden Svendborgvej. jeg kom selv fri, og kørte så solo hjem de sidste ca 5 km. lidt høj puls, men fik sgu følsen af rigtig cykelløb. blev total nummer 9. :D
Jesper Andersen
Indlæg: 778
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Løbs beretning.

Indlæg af Jesper Andersen »

Fin beretning og flot resultat, Frank👍
Det blev jo en flot Pedaleur aften med 1,2 og 3. pladser
Tillykke med det👏
Jesper Andersen
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Løbs beretning.

Indlæg af Alan Askvig »

Sådan Frank 👍
Casper Bjerring
Indlæg: 167
Tilmeldt: 02 jul 2020, 08:31

Re: Løbs beretning.

Indlæg af Casper Bjerring »

i Guppe 1 blev det en god Pedaleur dag.
Jeg var også noget spændt på hvordan koppen ville takle et cykelløb igen det snart 2 år siden jeg sidst kørte et.
Starten gik og på første omgang kom jeg udbrud med en CMO mand men vi ikke tilslutning af flere så efter en ½ omgang blev vi hentet efter utallige forsøg i feltet. På anden omgang kørte 2 mand afsted en CMO og NCK de fik et kæmpe hul og ingen ville rigtig lukke det. På 3. omgang besluttede jeg at jeg ville lukke hullet for at åbne løbet. Jeg fik kørt udbrudet ind til 100m og der var ikke meget hjælp fra andre. løbet blev åbnet og angrebslysten steg i feltet og Jan kom afsted med nogle gutter og efter 1 minuts tid stak jeg op til dem med 1 CMO mand og det afgørende udbrud var skabt kort tid efter hentede vi de to mand foran og en sidste man NCK kom op. På det tidspunkt var jeg lidt plaget af kramper men jeg kom over det, og vi fik et godt samarbejde op af køre 7 mand 2 LPDC, 3NCK, 2 CMO og 1 alé. på sidste omgang vel med 10 Km igen begyndte angrebene i frontgruppen og vi har 3 der kom afsted en fra hver hold (jeg kom kun lige med kramperne ramte igen) vi arbejdede godt sammen ind til 1 km fra mål hvor finalen gik igang. jeg var helt tom så jeg var godt klar over jeg kørte for 3. pladsen og ganske rigtigt da spurte ramte gjorde kramperne det også med en podieplads i første løb i 2 år er godkendt :)
Super fedt af de tre Pedaleur's i feltet alle slutter i top 9 (3, 7 og 9)
Marcus startede også men der var noget med cyklen så han nåede ikke ud af startblokken.
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Løbs beretning.

Indlæg af Alan Askvig »

Super godt kørt LPdC 👍🚴‍♂️
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 872
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Løbs beretning.

Indlæg af Allan Herskind »

Ja, rigtig flot kørt af diverse.
Nu kommer dine hjælperyttere så hjem og støtter dig i de næste løb, Jonas, selv om du jo godt kan selv 👍
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Besvar