Øl forebygger sclerose!!

Alt det som ikke kan placeres i andre grupper.
Besvar
Morten
Indlæg: 118
Tilmeldt: 14 sep 2020, 21:14

Øl forebygger sclerose!!

Indlæg af Morten »

KØB ØL TIL STØTTE AF MIN FUNDRAISING FOR SCLEROSEFORENINGEN

Støt og hjælp ved at købe de gode Cykelnerve-øl, eller giv en donation til min fundraising

Som frivillig arbejder jeg med at indsamle penge til bekæmpelse af sclerose.

Til sommer cykler jeg 4 bjergetapper fra årets Tour De France for at for at skabe fokus på sygdommen - jeg betaler selv min tur.
Du kan hjælpe ved at bestille øl fra Midtfyns Bryghus, hvor overskuddet går til forskning i sclerose.

Cykelnerve øllene er ideelle som Påskeæg til familien, venner, kunder, medarbejdere, dig selv

Der er 3 varianter af øl fra Midtfyns Bryghus
Forårsklassikeren på 5,3% som vi kender som Sunshine, en frisk og lys ale i den lettere ende
Enkeltstarten på 5,5% er den gode gamle Moonshine, som er en golden ale med rund og fyldig maltsmag.
[img]Bakkespurten på 7,2% er en ravfarvet Belgian Christmas Blonde, helt perfekt til påskefrokosten.

En gavekasse med 6 øl af 50 cl. koster 250 kr. Heraf går de 90 kr. til forskning i sclerose.

En kasse med 12 stk. koster 480 kr. Heraf går de 180 kr. til forskning i sclerose.

Alle øl er 0,5 L, og du kan selv vælge de forskellige typer, hvis du bestiller 12stk’s kassen.

Gaveæskerne er fast 2stk af hver de 3 typer.

Send din bestilling inden fredag 17. Marts 2023: på Tlf. / sms 40296848.

Jeg leverer øllerne til dig fra 24. Marts, i god tid inden Påske.

Hvis du gerne vil støtte med et beløb uden at modtage øl er det fradragsberettiget. Det vil sige du får halvdelen retur fra skat.
Skriv en sms så kan jeg sende et link til indbetaling og refusion.

Jeg håber du/I vil hjælpe mig med at hjælpe.

Venlig Hilsen - Morten Hoff
Vedhæftede filer
foto med øl.png
foto med øl.png (518.72 KiB) Vist 745 gange
Besvar