CP - Mørke, 27.10.22 kl. 18

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Karin Søndergaard
Indlæg: 847
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

CP - Mørke, 27.10.22 kl. 18

Indlæg af Karin Søndergaard »

SÅ er det op på de brede med skærmene 😉. Vi skal være klar med gode cykelben til maj 🤗

Og vi skal genbesøge lufthavnsruten ✈️ . Håber, I er flere, som vil med 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️. Først regn efter kl. 22 👏.

Husk lygter og håber, vi ses.

Kh. Karin 🤗
Pernille Nørremark
Indlæg: 258
Tilmeldt: 26 aug 2020, 21:02

Re: CP - Mørke, 27.10.22 kl. 18

Indlæg af Pernille Nørremark »

Jeg vil gerne med 😉
Kh Pernille
Karin Søndergaard
Indlæg: 847
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: CP - Mørke, 27.10.22 kl. 18

Indlæg af Karin Søndergaard »

Vi var 3 ved planken, Per, Pernille og jeg - så vi blev enige om at cykle sammen 😊 og det blev en rigtig dejlig tur - over Ravnebjerg og Korup, 2 runder og fra Søhus ad Åløkkke Allé hjem 🚴‍♀️🚴‍♂️🚴‍♀️. 47,5 km med mest medvind god fart 💪.

Vi plejer at stoppe og sige tak for turen 😊, men da var jeg ikke hurtig nok til at få stoppet, før du skulle dreje, Per. Så jeg vil benytte tråden her til at sige tak - og håber, du også fik noget ud af turen......🥵

Vi ses.

Kh. Karin 🤗
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 497
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: CP - Mørke, 27.10.22 kl. 18

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Tak for turen :)

Jeg havde en rigtig fin træningsaften med næsten tre timers grundtræning. Decideret langsomt var det heller ikke, og jeg har det fint med ikke at tonse derudaf med høj fart i mørket :lol:
Besvar