CP - cykelrelateret styrketræning

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Karin Søndergaard
Indlæg: 871
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

CP - cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej,

Jeg ved ikke, om vi skal have samlet op på interessen 🤷‍♀️. Jeg skrev på den tidligere tråd, at jeg ikke kunne om mandagen, men jeg ved ikke, om det er et problem for flere.

Hvis vi skal finde ud af, om vi er nok til et hold, er vejen frem så ikke, at vi tilkendegiver interesse og mulig dag her på tråden?

Jeg kan og vil gerne, hvis det kan blive onsdag eller torsdag.

Michael, hvor mange skal vi være for at holdet kan realiseres?

Hilsen Karin.
Michael Kjærskov
Indlæg: 400
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: CP - cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Michael Kjærskov »

Karin Søndergaard skrev: 01 okt 2022, 16:35
Michael, hvor mange skal vi være for at holdet kan realiseres?

Hilsen Karin.

Hej Karin... og alle i andre Charmepiger. Det vil være rigtig fint at få fulgt op på, om vi kan få stablet et hold på benene igen i år 😀

Jeg har foreløbig fået 4 tilmeldinger til et cykelrelateret styrketræningshold KUN for LPdC's Charmepiger.

Som jeg skrev på en tidligere streng, så bliver jeg - af familiemæssige årsager - nødt til at flytte træningstidspunktet, hvis det er mig der skal stå for undervisningen, MEN... jeg har flere dygtige kolleger, der både kan - og gerne vil - stå for undervisningen af Charmepigeholdet torsdag kl. 18.00-19.15 😀. I er nemlig et super videbegærligt, dynamisk og engageret hold, som er mega sjovt at stå for undervisningen af 👏🏻

Så det er sådan set bare op til jer at finde ud af, om vi skal rykke holdet til mandag kl. 18.30-19.45 (med mig som underviser), eller om I har lyst til at fortsætte med torsdag kl. 18.00-19.15 som jeres holdtræningsdag :?:

Eneste krav for vores side er, at I skal være min. 8 deltagere på holdet 😀
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Nina Egesborg
Indlæg: 269
Tilmeldt: 30 jun 2020, 07:22

Re: CP - cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Nina Egesborg »

Jeg har meldt til, og kan både mandag og torsdag.

Hilsen
Nina E.
Janne Nortvig
Indlæg: 81
Tilmeldt: 29 jun 2020, 22:55

Re: CP - cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Janne Nortvig »

Hej
Undskyld mit sene svar, men jeg vil også gerne deltage enten mandag eller torsdag😊
Mvh.
Janne Nortvig
Anne-Grethe Schou Andersen
Indlæg: 256
Tilmeldt: 30 jun 2020, 04:20

Re: CP - cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Anne-Grethe Schou Andersen »

Jeg har også meldt til, og kan mandag og torsdag,. Jeg vil dog være fraværende en del gange pga skiftende vagter.
Kh AG
Hanne Hoppe
Indlæg: 174
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:55

Re: CP - cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Hanne Hoppe »

Jeg kommer
Lene Christensen
Indlæg: 219
Tilmeldt: 05 aug 2020, 20:52

Re: CP - cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Lene Christensen »

Jeg er også meldt til og kan både mandag og torsdag.

Vh Lene C
Janne Holm
Indlæg: 134
Tilmeldt: 30 jun 2020, 13:56

Re: CP - cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Janne Holm »

Og jeg er også tilmeldt og kan også både mandag og torsdag.
Kh. Janne.
Michael Kjærskov
Indlæg: 400
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: CP - cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Michael Kjærskov »

Lige en kort opdatering :D

Pt. er der 7 Charmepiger der har givet tilsagn til at de kan deltage på holdet om torsdagen, og 6 af disse vil også kunne deltage hvis vi flytter træningstidspunktet til mandag.

Vi skulle gerne op på 8 deltagere, som et minimum, så hvis der er flere Charmepiger derude, der kunne have lyst til at være med til en super fornøjelig, svedprovokerende og cykelrelevant styrketræning vinteren over, er det bare om at komme ud af hullerne :lol:

Hvis du kan have lyst til at være med, og endnu ikke har tilmeldt dig, kan du skrive her på tråden, eller på klinik@dalumfysioterapi.dk
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Pernille Nørremark
Indlæg: 266
Tilmeldt: 26 aug 2020, 21:02

Re: CP - cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Pernille Nørremark »

Hej Michael,
Jeg vil gerne tilmelde mig til træningen, jeg kan mandag og Torsdag 💪💪( der bliver nok nogle gange jeg ikke kan pga arbejde) Dbh Pernille
Besvar