Mallorca tur 2023

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Pernille Nørremark
Indlæg: 258
Tilmeldt: 26 aug 2020, 21:02

Mallorca tur 2023

Indlæg af Pernille Nørremark »

Som aftalt har jeg kigget på hvad der findes af gruppe flybilletter. De fleste flyselskaber tilbyder gruppebilletter. Feks. Ryanair tilbyder gruppebestilling over 15 passagerer. Der er navneflexibilitet- 50% navne er påkrævet halvvejs mellem bookingdato og afrejsedag, og de resterende passagernavne er påkrævet 14 dage før. Der er samme billetpris for alle passagerer, 60 dages tidlig check-in samt sæder tildelt til alle i gruppen.
Dbh Pernille
Lene Bak
Indlæg: 230
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:50

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Lene Bak »

Mallorca tur 2023

Jeg har idag fået prisen for 4 overnatninger i dobbeltværelse på vanligt hotel med halvpension, cykelleje 3 hele dage samt transport mellem lufthavn og hotel t/r: 310 Euro pr. person i Kr. Himmelfart ugen i maj.
Mvh Lene
Karin Søndergaard
Indlæg: 847
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Karin Søndergaard »

Kære alle klub-medlemmer,

Cykelture på en regnvejrsaften kan bruges til at drømme om varme og hygge - og lægge planer for en klubtur 😊🏞🤗🚴‍♀️🏖

I et forsøg på at få de bedste og billigste flybilletter, vil vi bestræbe os på at bestille snarest, hvis interessen er til stede - og det er formålet med dette skriv.

Der kommer yderligere beskrivelse snarest. Vi forventer at flyve fra Billund til Palma.

Pernille skriver, at Ryan kræver min. 15 til en gruppebillet. Derfor vil vi gerne have jeres forhåndstilkendegivelser her på strengen snarest - og helst senest onsdag middag, den 19.10.22. Billetterne ser billigst ud ved afrejse 15.05.23 og hjemrejse 19.05.23, så det arbejder vi ud fra foreløbig.

Er vi 8 og derover, er der tilskud fra klubben, men ingen gruppeflybillet, dermed individuel flybilletkøb (vi anbefaler, at deltagerne sætter sig sammen og bestiller).

Er vi 15 og derover, ser det ud til, at vi kan bestille gruppebillet, da sætter Hanne, Lene Bak og jeg os sammen og bestiller på onsdag. Prisen for ophold og cykelleje er 310 euro, vi køber flybilletter, hvis beløbet er under kr. 1.500,- pr. stk. tur/retur. Det er en klubtur, så den er for alle - og det er dejligt at cykle på Mallorca 🚴‍♂️🚴‍♀️, så meld bare til.

Så hvad sker der nu, hvis du forhåndstilmelder dig her på strengen senest onsdag?

- Er vi mellem 8 og 15 deltagere, oprettes turen på Events, hvor alle forhåndstilmeldte skriver sig på og så sætter vi os sammen på onsdag, sidst på dagen og bestiller billetter (os der kan - og så må vi organisere kommunikation med jer, der evt. ikke kan være til stede).

- Er vi 15 og derover, tager Lene, Hanne og jeg os af det - og I hører fra os kort efter.

Skynd dig at skrive 😊

Hilsen Hanne, Lene Bak og Karin.
Hanne Hoppe
Indlæg: 174
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:55

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Hanne Hoppe »

Jacob og jeg vil rigtig gerne med til Mallorca.
Kh Hanne 🚴‍♀️☀️☀️☀️
Karin Søndergaard
Indlæg: 847
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Karin Søndergaard »

Jeg vil også gerne deltage 🚴‍♀️🌞

Hilsen Karin 🤗
Frank Rosander
Indlæg: 85
Tilmeldt: 21 apr 2021, 13:41

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Frank Rosander »

Det ser rigtig godt ud...kan i sige noget om, hvornår der ca er fly afgang...eller sagt på en anden måde ..hvor meget går vi ud af dagene den 15 og 19?
Lene Bak
Indlæg: 230
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:50

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Lene Bak »

Jeg vil også meget gerne deltage😊
Kh Lene
Hanne Hoppe
Indlæg: 174
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:55

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Hanne Hoppe »

Hej Frank
De andre år, vi har fløjet man-/fredag, er vi ankommet sent mandag aften og tidligt hjem fredag morgen. Den pris vi har oplyst er incl. leje af cykel i tre hele dage. Hvis vi skal flyve på andre tidspunkter, bliver prisen en helt anden.
Selvom det måske ikke syntes af så mange cykeldage, tror jeg egentlig det passer fint for mange, og vi har altid haft en super tur. Håber det var svar nok ellers skriv igen.
// Hanne 🚴‍♀️
Steen Jæger
Indlæg: 162
Tilmeldt: 10 maj 2022, 16:22

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Steen Jæger »

Lene H og jeg vil også gerne med til Mallorca ☀️☀️🚴‍♂️💨 Lyder billigt og smart med tidlig booking.
Nina Drivsholm
Indlæg: 71
Tilmeldt: 10 maj 2021, 09:45

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Nina Drivsholm »

Super tilbud. Jeg deltager gerne!/Nina D
Besvar