Mallorca tur 2023

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Vicki Mogensen
Indlæg: 133
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:25

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Vicki Mogensen »

Hej Mallorcaudvalg :D
Jeg ønsker Canyon Ultimate str M med elektronisk gear og skivebremser. Klamper: KE0. Har min egen sadel med :)
Claus ønsker Canyon Ultimate str L med elektronisk gear og skivebremser. klamper: KEO.

Kh Claus og Vicki
Janne Holm
Indlæg: 129
Tilmeldt: 30 jun 2020, 13:56

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Janne Holm »

Hej.
Jeg vil gerne køre på en Canyon Endurace W CF SL str. 2•XS m. elektronisk gear og skivebremser.
Jeg tager egne pedaler med.
Tak for det store arbejde med bestillinger 😀
Kh. Janne.
Janne Nortvig
Indlæg: 75
Tilmeldt: 29 jun 2020, 22:55

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Janne Nortvig »

Hej
Jeg vil gerne køre på Canyon Ultimate str. XS med elektroniske gear og skivebremser. Mine sko er med Shimano SPD-SL - Klamper.

Mange tak for hjælpen.
Kh. Janne N.
Lene Hansen
Indlæg: 106
Tilmeldt: 16 maj 2022, 15:10

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Lene Hansen »

Hej Mallorcaudvalg :D

Jeg ønsker Canyon Ultimate str M med elektronisk gear og skivebremser og klamper
Steen ønsker Canyon Ultimate str L med elektronisk gear og skivebremser og klamper

Kh Steen og Lene
Marcus Astrup
Indlæg: 60
Tilmeldt: 24 jan 2022, 17:39

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Marcus Astrup »

Jeg vil gerne køre på en Canyon Ultimate str. large med elektroniske gear og skivebremser. Mine sko er også med Shimano SPD-SL Klamper :D

Mvh. Marcus Astrup
Lene Christensen
Indlæg: 210
Tilmeldt: 05 aug 2020, 20:52

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Lene Christensen »

Lene C: Canyon Ultimate, str XS med elektronisk gear og skivebremser. Klamper er vist Look keo :D

Og tak for hjælpen !

Kh Lene
Karen Møller Hansen
Indlæg: 46
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Karen Møller Hansen »

Hej
Jeg vil gerne køre på en Canyon Ultimate str. S med elektroniske gear og skivebremser . Klamper er KEO .

Tak for jeres store arbejde .

Kh Karen
Nina Egesborg
Indlæg: 259
Tilmeldt: 30 jun 2020, 07:22

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Nina Egesborg »

Tak for jeres arbejde med at arrangere denne tur.
Jeg vil gerne bestille en Canyon ultimate med elektroniske gear og skivebremser. Str. XS.
Klamper: SPD-SL

Hilsen
Nina
Karin Søndergaard
Indlæg: 847
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej,

Jeg vil gerne have en Canyon Ultimate, xs. Klamper: SPD-SL. Gerne med skivebremser.

Jeg har ikke prøvet at køre med elektroniske gear, så det har jeg ingen mening om, bare lad mig få det, de har.

Kh. Karin 🤗
Nina Drivsholm
Indlæg: 71
Tilmeldt: 10 maj 2021, 09:45

Re: Mallorca tur 2023

Indlæg af Nina Drivsholm »

Hejsa
Jeg vil meget gerne bestille Canyon Ultimate str.M, SPD-SL pedaler og skivebremser. Jeg har ikke prøvet elektronisk gear, så jeg tager manuelt gear. Hvis dette ikke er muligt tager jeg elektronisk.
Mange tak for jeres store arbejde med bestillinger til turen. mvh/Nina Drivsholm
Besvar