Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Dette forum er til diskussion af klubdragten. Erfaringer, konstruktiv kritik af den nuværende samt ønsker til den fremtidige dragt. Kun klubbens medlemmer kan se denne tråd.
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 513
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Jeg har siddet og kigget lidt på Assos hjemmeside nu fordi der på https://supertri.dk/cykling/pedaleur-cykelklub er to ens korte herretrøjer.

Hvad er det for en model der er aerotrøjen og hvad koster den?

Noget andet jeg så har opdaget, er at priserne hos Supertri er meget højere end på https://www.assos.com/dk/ - og producentens hjemmeside er jo normalt det dyreste sted at handle.

Fx koster den langærmede trøje 1.099 hos Assos og 1.425 hos Supertri

Hvad ligger der i de forskelle?
Vedhæftede filer
_jersey.jpg
_jersey.jpg (27.02 KiB) Vist 1967 gange
Leif Svarer
Indlæg: 123
Tilmeldt: 30 jun 2020, 23:35

Re: Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Indlæg af Leif Svarer »

Hm, håber da at tøj udvalget har tjekket priser af inden der er indgået aftale. :? :?

Men det kan da bekymrer en lidt.

Men med Per pris eksempel skal vi give for selv samme trøje inkl. 15 % / 25 % rabat kr. 908,43.

Hm, der må være et eller andet galt.

Ved Assos vil den så koste inkl. de samme rabatter kr. 700, 61, de vil så sige at vi skal betale kr. 207,68 for at få vores sponsorer på.
Karin Søndergaard
Indlæg: 879
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej,

Vi har tidligere talt med Thomas/SuperTri om priserne på Assos' hjemmeside samt diverse tilbud/udsalg/outlet fra andre firmaer. Alle modeller på tilbud/udsalg er, iflg. Thomas, 2022-modeller og ældre. Alt hvad der er i vores sortiment er 2023-modeller - også klubtøjet (med reklamer), som koster lidt mere.

Aero-jerseyen skulle komme i morgen, jeg tjekker og skriver her på tråden. Dog var der en anden meget lignende model i onsdags, som Jesper fra Assos præsenterede og nogle prøvede - jeg forventede, at samme mulighed var der i dag, ærgerligt hvis det ikke var tilfældet - det vil jeg følge op på.

Det er godt at mærke, at I er opmærksomme - I de tilfælde hvor vi er stødt på spørgsmål, særligt til priser, har vi stillet dem til Thomas - og det må vi fortsat gøre, hvis noger ser tankevækkende ud.

Vi gør vores bedste, for at alle bliver tilfredse.

Hilsen Karin.
Bo Ravn
Indlæg: 304
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Indlæg af Bo Ravn »

Mht. prisoverskuelighed er det korrekt at det var nemmere med en angivelse af medlemsprisen her ved første bestilling. Istedet har SuperTri angivet en "klubpris" på bestillingslisten. For at beregne en pedaleur medlemspris skal du gøre følgende:

klubpris/85*100 så får du listeprisen, hvorpå du siger listepris * 0,6 så får du medlemsprisen.

Eksempel: bibshorts model mille kr 934/85 * 100 = 1.099,- * 0,6 = kr. 659,-
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Allan Friis Madsen
Indlæg: 181
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Jeg var desværre forhindret begge gange i forhold til tøj prøvning. Er der nogen der vil sige noget klogt om størrelsen i forhold til vores nuværende?
Allan Friis Madsen
Indlæg: 181
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Og kan det passe at der er mange forskellige bukser med priser på op til 2289 før rabat.
Hvad er minimums krav i forhold til klubben?
Er det stadigvæk buks og jersey? Er det så ok at køre med en anden vest og anden lang trøje når vejret ikke er til kort kort?
Bjarne Larsen
Indlæg: 322
Tilmeldt: 30 jun 2020, 10:17

Re: Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Indlæg af Bjarne Larsen »

Hej Allan.

Jeg spurgte Vedr. Bukserne, og Thomas (ejer) gav en god forklaring på, at man bør gå en str. ned i buks. Det er ikke fordi bukserne som sådan vist er mindre, men den måde puden er syet i på. Den er ikke hæftet hele vejen rundt, og han henviste til, at dem der har problemer med at puden gnaver/irriterer, er fordi buksen er et nr. for stor.

Ellers var min opfattelse, at str. er almindelige. Du kan jo køre ned i åbningstiden, hvis det er muligt.

Jeg har bestilt buks i et nr. mindre, medium nu. Trøjer i large.
Bjarne Larsen
4 seasons
Allan Friis Madsen
Indlæg: 181
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Hej Bjarne

Tak for svar. Jeg vil se om jeg har mulighed for at nå derned.
Claus Frostholm
Indlæg: 42
Tilmeldt: 08 jul 2020, 21:21

Re: Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Indlæg af Claus Frostholm »

Hej Allan.
Jeg havde samme oplevelse som Bjarne omkring bukserne.
Jeg er gået en størrelse ned og skal nu have en str S.
Da jeg ikke er så muskuløs som Bjarne💪💪, bruger jeg en str. M i trøje. Jeg prøvede Aero-trøjen og den sad perfekt. Den vil jeg anbefale.
Som buks virkede Mille GT bibs rigtig fine til mit behov.
GTO havde en meget stor pude og er nok mest tiltænkt meget lange turer ( og så skal du nok sænke sadlen 5 mm når du bruger dem😉)
De dyreste bibs undlod jeg at prøve, så blev jeg ikke fristet🙈
Håber det kan bruges til din beslutning.
Karin Søndergaard
Indlæg: 879
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: Tøjprøvning hos SuperTri, Ryslinge

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej,

Jeg har skrevet sammen med Thomas.

Han har modtaget Assos Aero-jerseyen, den kan prøves hos ham. Assos Aero-jerseyen ligger IKKE på webshoppen endnu. Den bliver lagt på siden i løbet af i dag eller i morgen.

Han skriver:
'Vedr. priserne på Assos-tøjet på webshoppen. Så vil det kun være 2023-modeller som kommer på jeres lukkede side. Mange af de tilbud man ser på div. webshops, er 2022 modeller eller ældre modeller.
Vedr. jeres klubtøj, så er det ASSOS Custom produkter. De kan ikke købes på nettet. Det er specielt fremstillet produkter, som kun bruges til klubtøj.
De billeder som ligger på webshoppen, vil blive skiftet ud, lige så snart vi har billeder på alle jeres klubprodukter. Vi har været nødt til at ”låne” billeder som lignede det produkt, som I kunne bestille i klubtøjet, da vi ikke kunne få billeder på ASSOS Custom tøjet.
Så lige så snart vi har modtaget jeres klubbilleder på alle jeres tøj produkter fra Assos, bliver det hele skiftet ud til Custom produkter/klub produkter, så det er nemmere at se jeres klubtøj.'

Jeg håber, det er svar på spørgsmålene vedr. de forskellige priser.

Bemærk: Der er link til billeder af vores tøjdesign under Nyheder på vores hjemmeside.

Hilsen Karin.
Besvar