Søndag d. 28/8 kl. 9

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Casper Bjerring
Indlæg: 176
Tilmeldt: 02 jul 2020, 08:31

Re: Søndag d. 28/8 kl. 9

Indlæg af Casper Bjerring »

Tak for en rigtig god tur.. første gang over 100km siden februar for mig... 10 mand startede ud fra planken, ved Bogense blev det pludselig meget mørkt og vi opdagede solen var væk samme med turlederen og 2 andre, vi kørte tilbage for at finde dem men uden held. Thomas lavede en fin tur hjem det gik nemt i medvind 😀.
Søren Dahl Mortensen
Indlæg: 329
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:41

Re: Søndag d. 28/8 kl. 9

Indlæg af Søren Dahl Mortensen »

😏altså når turlederen råber - højt og flere gange - “lige over” - så betyder det “lige over” og ikke “venstre”, som en gruppe mente da vi krydsede vejen i Bogense. Vi var 4 der ventede et stykke tid på udbrydergruppen, som dog ikke dukkede op - og så fortsatte vi ellers på turlederens super fine tur😀😎 vi gav den gas nu gruppettoen var væk 😏 og kom hjem m 90 km i snit 31.2 💪🚴
Vi ses næste søndag 😀👍
Casper Bjerring
Indlæg: 176
Tilmeldt: 02 jul 2020, 08:31

Re: Søndag d. 28/8 kl. 9

Indlæg af Casper Bjerring »

Altså nu var vi 6 mand som på ingen måde hørte turlederen så måske de andre i gruppen skulle hjælpe turlederen. I øvrigt har jeg da aldrig oplevet at en turleder bare videre køre videre uden at hente dem der er kørt forkert når han er bevidst om det :?: :?: . Vi holdt og ventede 200-300 m fra hvor vi var kørt forkert. Og kørte faktisk tilbage. Men vi havde som sagt også en god tur.
Søren Dahl Mortensen
Indlæg: 329
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:41

Re: Søndag d. 28/8 kl. 9

Indlæg af Søren Dahl Mortensen »

Ja det var lidt dumt - vi snakkede om at I havde ruten og at I så nok ville komme, så vi kørte videre langsomt indtil vi blev enige om at I nok alligevel ikke kom. vi skulle nok have kørt tilbage 😬
Nå men shit happens 😬
Casper Bjerring
Indlæg: 176
Tilmeldt: 02 jul 2020, 08:31

Re: Søndag d. 28/8 kl. 9

Indlæg af Casper Bjerring »

Det gik fint og der var igen sure miner bare undren hvad og hvordan 🤣🤣. det blevet hurtigt besluttet at jer så vi nok ikke mere.. 😅
RonnySonne
Indlæg: 686
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Søndag d. 28/8 kl. 9

Indlæg af RonnySonne »

Her kommer vigtigheden. i at alle der har muligheden, trækker en oplyst rute ned til Deres cykelcomputer :D

Jeg var tilbage og kigge efter Jer.
Tænker i har duftet træstammer hos bageren, og spist dem - sig det nu bare :lol: :lol:

Iøvrigt - igen en fed rute Per havde fået tegnet, og mange veje jeg ikke husker, at have kørt på før.

R
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 506
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Søndag d. 28/8 kl. 9

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Her kommer så turlederens debrief :shock:

Vi kommer i udkanten af Bogense ad Toftevej og skal videre ligeud Harritslevvej. Der er ingen retningsændring, men der bliver alligevel meldt "ligeud".

Alligevel kører de forreste seks til venstre (blå pil), mens de fire der er tilbage kører over den store vej og venter på at dem der er kørt forkert kommer tilbage.

Men det sker ikke og så beslutter vi os for at de nok kommer tilbage på ruten senere hen.

Når jeg kigger på folks Strava-ture, kan jeg se hvad der er sket. Dem der kørte forkert, opdager det først efter 1,5 km og kommer ikke tilbage til det kryds, hvor de kørte forkert.

Ikke en nem opgave at løse som turleder at folk kører deres egen vej, og ikke kommer tilbage til det sted, hvor de sidste så turlederen :D

Det må være dem der kører forkert der vender om.
Vedhæftede filer
opsplitning.jpg
opsplitning.jpg (32.69 KiB) Vist 1097 gange
Besvar