MTB Week-end uge 34

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

MTB Week-end uge 34

Indlæg af Ronny Sonne »

Hej alle MTBér

Husk at sætte kryds i kalenderen den 23-25 august.
Der er lidt planlægning igang omkring en forlænget MTB tur i det jyske.

Afgang fra Odense torsdag morgen- retur igen lørdag eftermiddag/aften.

Lad os samtidig hører hvor stor interessen er i forhold til at reservere overnatnings muligheder.
Meld gerne ind her.
Ronny Sonne
Jan Vikkelsøe
Indlæg: 13
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:53

Re: MTB Week-end uge 34

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

Vil gerne med og gerne til overnatning :roll:
Jan V
Charles Mejner Thorarinsson
Indlæg: 232
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:42

Re: MTB Week-end uge 34

Indlæg af Charles Mejner Thorarinsson »

Jeg er med ;)
Michael Petersen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:44

Re: MTB Week-end uge 34

Indlæg af Michael Petersen »

Hej Ronny.

Er dette i stedet for den tidligere udmeldte tur til Hartzen af Henrik X?? Hvis denne tur er i stedet for Hartzen kunne det være rart med mere information. Her tænker jeg på hvem turudvalget er, hvor turen er tiltænkt og gerne hvilke niveau af teknik som det kræver. Jeg tænker, at jo mere information jo flere deltagere. Er der en grund til at det er fra torsdag til lørdag i stedet for fredag til søndag??

/Michael.
Henrik X Grønvall

Re: MTB Week-end uge 34

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Jeps noter mig for en plads med det hele ;)

X :mrgreen:
Lars Bønneland
Indlæg: 6
Tilmeldt: 17 aug 2020, 13:36

Re: MTB Week-end uge 34

Indlæg af Lars Bønneland »

Hej Ronnie :)
Rigtigt godt initiativ 8-) men kan det ikke blive fra fredag til søndag i stedet som Michael også skriver, jeg tror der vil være større interesse hvis man ikke skal bruge 2 feriedage...?

Hvad tænker i ...?

// Bønne :)
Henrik X Grønvall

Re: MTB Week-end uge 34

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Tidligere ved lign. ture har vi taget afsted torsdag, og kommet retur enten lørdag aften/søndag middag :!:

Hvis nogen ønsker at ankomme fredag og blive til søndag, kan de vel bare gøre det tænker jeg (med forbehold for hvad indkvarteringen siger til det selvfølgelig) ;) På tidligere års hhv. Harzen-ture som Italiens-ture m.m. er det ofte set, at det varierer hvornår folk ankommer/kører hjem.

X :mrgreen:
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: MTB Week-end uge 34

Indlæg af Ronny Sonne »

Hej Mic

Jeg har ikke været blandet ind i nogen Harzen tur, så den kan vel også sagtens planlægges.
Den tur vi har drøftet og som snart er sammensat, bliver i Silkeborg området.
Det drejer sig om en social klubtur, niveau bestemmer man helt selv. LÆS noget for alle.
Mic hvis du tar en ekstra omgang på sporet, tar jeg nok et ekstra glas rødbede til aftensmaden - ikk´..
Det er rigtigt som Mr X skriver, har vi taget udgangspunkt i torsdag til lørdag, grundet i tidligere har brugt disse dage. Sidst var det vist i nordjylland som jeg husker det.

Information kommer snarest, har lige fundet og booket et fedt overnatningssted ;)
Ronny Sonne
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: MTB Week-end uge 34

Indlæg af Ronny Sonne »

Hej Alle

Så ligger der tilmeldings formular klar på aktivitetslisten.
Ronny Sonne
Henrik X Grønvall

Re: MTB Week-end uge 34

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Er tilmeldt og klar :D

X :mrgreen:
Besvar