RR 4/8, kl. 18

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Michael Kjærskov
Indlæg: 400
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR 4/8, kl. 18

Indlæg af Michael Kjærskov »

Det blev en rigtig fin sommeraften for de 9 RR der var med på torsdagens tur tur/retur til Gyldensten Gods☀️

Tunge mørke nedbørsskyer lurede i horisonten nordpå, men det holdt tørt hele vejen rundt, og temperaturen faldt faktisk til et acceptabelt niveau i det nordfynske 😀

Sune som Frederik og Marcus havde med i dag sad rigtig godt med både i rulleskift, på tempostykker og i de indlagte skilte- og bakkespurter. Kombineret med rigtig gode sociale kompetencer en helt klar godkendt debut i RR-gruppen Sune👍🏻👌🏻
Også Casper var tilbage igen på hans nye legetøj efter en urimelig lang skadespause 😀 Fedt at se dig på rammen igen Casper og dejligt for en gang skyld at kunne holde hjul😉

Tak til alle mand for god disciplin, stramme rulleskift og all-out / tempointervaller 🚴🏻‍♂️💨💨💨☀️
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: RR 4/8, kl. 18

Indlæg af Alan Askvig »

Ja det var jo en stille og rolig RR torsdagstræning Michael havde med til os i dag… 🥵

Super tur 👍🚴😎
Casper Bjerring
Indlæg: 176
Tilmeldt: 02 jul 2020, 08:31

Re: RR 4/8, kl. 18

Indlæg af Casper Bjerring »

Tak for en rigtigt god tur..

Dejligt at været tilbage i noget der minder om normal tilstand. Godt at se i har holdt træning ved lige. jeg kan godt mærke jeg har noget arbejde foran mig for genvinde det tabte :shock: :shock:..
Besvar