RR 28/6

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Besvar
Daniel Voetmann

RR 28/6

Indlæg af Daniel Voetmann »

Er der nogen der ikke skal hen og drikke champagne på Tinderbox
som vil med på cyklen?

Daniel
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: RR 28/6

Indlæg af Alan Askvig »

Jeg vil gerne med på tur 😎🚴
Jesper Andersen
Indlæg: 802
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR 28/6

Indlæg af Jesper Andersen »

Jeg er en af dem der skal på Tinderbox 8-) . Så god tur til jer.
Jesper Andersen
Carsten Stenløkke Højbjerg
Indlæg: 11
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: RR 28/6

Indlæg af Carsten Stenløkke Højbjerg »

Jeg er mere til fadøl, men skal desværre ikke på Tinderbox for at nyde den slags, så jeg er også klar i aften 8-) . Er det kl 18? Måske vi kan slå os sammen med Turbo? Kan se det var tilfældet i tirsdags.
Steinbjørn Hansen
Indlæg: 106
Tilmeldt: 30 jun 2020, 13:38

Re: RR 28/6

Indlæg af Steinbjørn Hansen »

jeg er med
Henrik Bavnhøj
Indlæg: 0
Tilmeldt: 18 aug 2020, 12:36

Re: RR 28/6

Indlæg af Henrik Bavnhøj »

Jeg er med 🚴😉
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: RR 28/6

Indlæg af Carl Nielsen »

Er turen mon 100+ km og kan vi indlægge 2 x 8 min interval undervejs? Så kommer jeg også
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: RR 28/6

Indlæg af Carl Nielsen »

Endnu en gang et fantastisk vejr at cykle i, hvilket havde lokket 7 RR på tur (Carsten, Magnus, Alan, Henrik, Denis, Steinbjørn og jeg selv) Carsten trådte til som turleder og det er forhåbentligt ikke sidste gang han gør det. Det blev til en rigtig god tur sydpå med god fart og forskellige tempostykker krydret med tre gange golfbakken. Ved hjemkomst havde jeg en snitfart på 34,1 km/t.
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: RR 28/6

Indlæg af Alan Askvig »

Enig med bjergkongen - super fed tur
Jeg tør godt påstå, at CN er klar til La Mamotte på næste lørdag - hold da så lige op en topform den unge mand er i. At han er en raket opad ved vi godt, men jeg skal da lige love for, at der også er kommet tunge watt på de flade tempostykker 😳

Tak til Carsten for at påtage sig turlederrollen i Daniels godkendte fravær :D
Fedt med nye måder, at køre de gammelkendte vej på - Ikke siden Simon Søndergaard var turleder har jeg kørt 3 gange op af Golfbakke på en træningstur - super god træning, så gerne mere fra den skuffe 😎

Jeg føler mig godt træt i kroppen i dag, men om det skyldes cykletræningen i går, eller om det var fordi jeg ikke kunne sove pga. af støj fra en eller anden havefest i nærheden skal jeg ikke kunne sige...?

Håber vi får nogle gode træningsture hen over sommeren, så meld ind på her på Forum hvis du vil med ud at cykle.
Ikke medlemmer af klubben er også velkommen til at køre med - hvis I altså kan følge med 😜
Besvar