Italien 2023 med lidt ekstra luksus....

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Italien 2023 med lidt ekstra luksus....

Indlæg af RonnySonne »

Ciao a tutti

Her en lille teaser på næste års tur, hvis de sidste brikker falder på plads.
Jeg planlægger hotel ophold med luksus morgenmad, aftenforplejning vil blive tæt ved hotellet, på forskellige restauranter.
Her hvad hotellet har skrevet om deres morgenmad. we can guarantee you an excellent and abundant breakfast

Jeg har behov får tilbagemelding fra nuværende & tidligere Drivere på :
1. Er der behov for at sætte kørselsgodtgørelse op, eller er tilskuddet vi har kørt med de sidste mange år stadig rentabelt.
2. I år var vi biler med kun 3 personer, skal denne mulighed være aktuel ved tilmelding. Dermed kun kørselstilskud pr fragtet medlem.
3. Har i andre gode Driver ideer - så kom frisk.

Datoer i skal reserverer
Friday 14 April - to 21 April 2023

Ronny
Organizzatore di tour
Le Pedaleur de Charme
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 872
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Italien 2023 med lidt ekstra luksus....

Indlæg af Allan Herskind »

Det lyder kanon Ronny.
Og med en 10-20% 'ter på 5-10 km lige uden for døren, så maden lige kommer lidt rundt, ka' det jo ikke være bedre. Vel Charles :-)
Jeg satser stærkt på at være på banen igen i 23.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Charles Mejner Thorarinsson
Indlæg: 224
Tilmeldt: 30 jun 2020, 20:42

Re: Italien 2023 med lidt ekstra luksus....

Indlæg af Charles Mejner Thorarinsson »

Allan Herskind skrev: 02 jun 2022, 22:37 Det lyder kanon Ronny.
Og med en 10-20% 'ter på 5-10 km lige uden for døren, så maden lige kommer lidt rundt, ka' det jo ikke være bedre. Vel Charles :-)
Jeg satser stærkt på at være på banen igen i 23.

Som du ønsker skal du få….😅

Er også klar🚵‍♂️🚵‍♂️🌤🌤 til April
Palle Enøe
Indlæg: 150
Tilmeldt: 04 jul 2020, 08:46

Re: Italien 2023 med lidt ekstra luksus....

Indlæg af Palle Enøe »

Jeg er helt klar og datoen er lagt i kalenderen🤩
Kom glad :D
Denys Buriakov
Indlæg: 34
Tilmeldt: 04 jul 2020, 21:49

Re: Italien 2023 med lidt ekstra luksus....

Indlæg af Denys Buriakov »

Jeg er også klar til 23 😎. Der må snart være ikke flere Force majeure tilbage i verden.
Leif Svarer
Indlæg: 122
Tilmeldt: 30 jun 2020, 23:35

Re: Italien 2023 med lidt ekstra luksus....

Indlæg af Leif Svarer »

RonnySonne skrev: 01 jun 2022, 22:38 Ciao a tutti

Her en lille teaser på næste års tur, hvis de sidste brikker falder på plads.
Jeg planlægger hotel ophold med luksus morgenmad, aftenforplejning vil blive tæt ved hotellet, på forskellige restauranter.
Her hvad hotellet har skrevet om deres morgenmad. we can guarantee you an excellent and abundant breakfast

Jeg har behov får tilbagemelding fra nuværende & tidligere Drivere på :
1. Er der behov for at sætte kørselsgodtgørelse op, eller er tilskuddet vi har kørt med de sidste mange år stadig rentabelt.
2. I år var vi biler med kun 3 personer, skal denne mulighed være aktuel ved tilmelding. Dermed kun kørselstilskud pr fragtet medlem.
3. Har i andre gode Driver ideer - så kom frisk.

Datoer i skal reserverer
Friday 14 April - to 21 April 2023

Ronny
Organizzatore di tour
Le Pedaleur de Charme

Ronny skriver:

Jeg har behov får tilbagemelding fra nuværende & tidligere Drivere på:

1. Er der behov for at sætte kørselsgodtgørelse op, eller er tilskuddet vi har kørt med de sidste mange år stadig rentabelt.

Svarer: Når vi ser på det nuværende priser på brændstof, bør prisen sætter op til kr. 6.500, -

2. I år var vi biler med kun 3 personer, skal denne mulighed være aktuel ved tilmelding. Dermed kun kørselstilskud pr fragtet medlem.

Svarer: Det var ganske fint med 3 personer i bilen på turen i år, men hvis vi samlet skal holde prisen nede totalt, bør vi nok sørge for at der er 4 personer pr. bil.

3. Har i andre gode Driver ideer - så kom frisk.

Svarer: Ser ingen grund til ændringer da denne transport virker rigtigt godt, og hvor driver stikker de nødvendige retningslinjer ud på hvordan turen skal forgå tur/retur.
Claus Frostholm
Indlæg: 36
Tilmeldt: 08 jul 2020, 21:21

Re: Italien 2023 med lidt ekstra luksus....

Indlæg af Claus Frostholm »

Til Ronnys spørgsmål her et par overvejelser i forhold til driver med privat bil.
1.
Jeg er ikke helt klar over hvornår den nuværende takst på 6.000,- er fastlagt, men kigger man f.eks. på dieselpris 2018 i forhold til nu, så er forskel på ca. 6,3 kr/l (fra ca. 9 til 15,3 kr /l).
Et regneeksempel med en dieselbil som kører 16 km/l med fuld oppakning giver et forbrug på ca. 187 l på 3000 km = ca. 3.200 kr til diesel (= + ca. 1.200 kr i forhold til 2018)
Jeg er med på at prisen i Tyskland nu er ændret, men som udgangspunkt starter man med en fuld tank i DK.
Samtidig er vi ikke klar over hvordan prisen ser ud til april 2023.
Opsummeret mener jeg blot i forhold til den nuværende situation at tilskuddet ikke slår til, hvis der skal lægges privat bil til.

2.
Jeg er enig i Leif's svar mht. at det er optimalt med 4 personer ud fra et økonomisk synspunkt.

3.
Afledt af pkt. 1 er det meget svært at vurdere på kørselstilskud til driver. Det afhænger utrolig meget af hvordan brændstofpriserne præcis er til foråret 2023.
Hvad er holdningen fra firmabils ejerne?
Kunne klubben måske overveje at påtage sig den risiko der er på brændstofpriserne og så lægge et tilskud ud fra en given listepris? Stiger listeprisen stiger tilskuddet til driver og modsat, er prisen faldet i forhold til udgangspunkt falder tilskuddet.


Ud over ovenstående lyder det rigtig godt med den lille teaser med aftensmad på et par forskellige restauranter i området, som en afveksling til det i forvejen rigtig fine koncept :-)

Mvh. Claus
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Italien 2023 med lidt ekstra luksus....

Indlæg af RonnySonne »

Hej Alle

Tak for Jeres gode tilbagemeldinger.

Jeg arbejder videre med en lille forhøjelse i kørsels taksten, som er vel nok 14 år gammel.
Den har hele tiden lagt sig tæt opad statens takster.
Folk med firmabil bliver beskattet på en anden måde, og hver måned de "låner bilen", så den beregning vil jeg og klubben ikke gå ind i ;)
Og holder stadig fast i 4 personer pr automobil.

Lille ekstra Teaser kommer her, søg på instagram på villaverdetorbole , eller https://www.hotel-villaverde.it/ , det er dem jeg har kontakt til lige nu.
Santa Barbara vil blive den bakke, vi så skal have til morgenmad den første dag ;) ;)



R
Senest rettet af RonnySonne 09 jun 2022, 21:53, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 872
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Italien 2023 med lidt ekstra luksus....

Indlæg af Allan Herskind »

Vi kan jo også lige nappe vores gode gamle ven Via Europe:
Til og fra hotellet = 4,5 km
Vedhæftede filer
ViaEurope.png
ViaEurope.png (20.61 KiB) Vist 2718 gange
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Leif Svarer
Indlæg: 122
Tilmeldt: 30 jun 2020, 23:35

Re: Italien 2023 med lidt ekstra luksus....

Indlæg af Leif Svarer »

RonnySonne skrev: 08 jun 2022, 18:11 Hej Alle

Tak for Jeres gode tilbagemeldinger.

Jeg arbejder videre med en lille forhøjelse i kørsels taksten, som er vel nok 14 år gammel.
Den har hele tiden lagt sig tæt opad statens takster.
Folk med firmabil bliver beskattet på en anden måde, og hver måned de "låner bilen", så den beregning vil jeg og klubben ikke gå ind i ;)
Og holder stadig fast i 4 personer pr automobil.

Lille ekstra Teaser kommer her, søg på instagram på villaverdetorbole , eller www.hotel-villaverde.it , det er dem jeg har kontakt til lige nu.
Santa Barbara vil blive den bakke, vi så skal have til morgenmad den første dag ;) ;)



R
Fedt så behøver vi ikke at have cykler med da de har i alle str. :shock: :shock:
Skærmbillede 2022-06-08 kl. 22.03.23.png
Skærmbillede 2022-06-08 kl. 22.03.23.png (748.4 KiB) Vist 2705 gange
Besvar