RR 24/5, kl. 18.00

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Casper Wulff
Indlæg: 135
Tilmeldt: 08 sep 2021, 17:07

Re: RR 24/5, kl. 18.00

Indlæg af Casper Wulff »

Tager en hviledag i regnvejret
Tue Esbjerg
Indlæg: 116
Tilmeldt: 10 maj 2021, 09:44

Re: RR 24/5, kl. 18.00

Indlæg af Tue Esbjerg »

Trækker regnsvejrs kortet - god tur.
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR 24/5, kl. 18.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

Ja, jeg valgte squ - af frygt for at blive voksenmobbet - at komme til Planken selvom det stod ned i stænger i Tarup kl. 17.30.

Kl. 17.36 holdt regnen op og der kunne anes blå himmel mod vest. Dette sammenholdt med ca. 1 times nærstudier af radar prognoser på TV2 vejret og DMI gjorde at jeg lagde rutevalget om, og valgte en anden rute der oprindelig var planlagt til om 3-4 uger, hvor planen var at kæden skulle holdes stram (= + 35 km/t i snit) :shock:

Jan, Frederik og Marcus mødte også op på Planken, og i selskab med den unge trio drog vi mod vest til tørre veje og solskin (Tak og tillykke til Henrik Brandmand 🇩🇰 🇩🇰 🇩🇰) Der blev dog justeret lidt i træningsfokus, så vi i stedet for de + 35 km/t kørte lidt styrke træning med tunge tråd op ad udvalgte bakker, samt godt med gazzz på udvalgte 2-4 km stræk.

Mine bjerglår eksploderede efter ca. 70 km så snart jeg kom i Z3+, - men det er også et eller andet sted træls at opleve, at de unge løver bare stille og roligt cruiser forbi en, når man har gang i en føring med + 50 km/t 🤷‍♂️

Godt kørt af RR-drengene, og vi nåede lige nøjagtig hurtigere til kiosken i Sanderumrundkørslen end Super og Turbo gruppen ;)

33,3 km/t blev snittet for turen i dag, hvor der var indlagt stykker med restitutionsrul, så planen er stadig at lave en +35 km/t tur midt/sidst i juni måned 💪🏻
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Jan Schulz
Indlæg: 122
Tilmeldt: 14 apr 2021, 22:44

Re: RR 24/5, kl. 18.00

Indlæg af Jan Schulz »

Tak for en superfed tur og endnu en tak fordi jeg ryger med i “unge kategorien” 😂
Besvar