Tak for godt selskab ...

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Besvar
Henrik X Grønvall

Tak for godt selskab ...

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Hej alle.

Jeg vil gerne takke alle LPdC’ere jeg kender/har kendt gennem de omkring 20år hvor jeg har nydt Jeres selskab til fest, til møder, til gode diskutioner, på landevejen, og ikke mindst de seneste år i sporet og i skoven ;) I har været med til at forme mit liv på den skønneste og dejligste måde gennem Jeres humor, bemærkninger og velmente stikpiller - jeg har nydt dem alle. TAK :)

MTB gruppen eksisterer ikke længere. Mange forsøg på at bringe den sammen igen er ikke lykkedes. Corona’en har ikke været venlig mod os :!: Bestyrelsen mener ikke at jeg ‘arbejder for føden’ så derfor er støtten ikke længere til stede. Man er kun så god som den sidste periodes indlæg - eller mangel på samme, har jeg erfaret. Jeg jeg har udtømt mine resurser her, men vil være at finde i skov og i spor så mon ikke vi ses derude et sted hvor MTB-toget ruller som det plejer …. 8-)

Rigtig god sommer - Hilsen Henrik X.
Jan Vikkelsøe
Indlæg: 148
Tilmeldt: 29 aug 2020, 14:54

Re: Tak for godt selskab ...

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

Personligt vil jeg gerne takke for et rigtigt godt makkerskab, det være sig på ture til Harzen eller indenlands til de mange super spor, vi efterhånden har fået i de danske skove.
Engang var vi mange MTB´ere i klubben. Humøret var altid højt - ikke mindst takket være den glade Mr X. Opførte man sig ordentligt havde man den bedste kammerat.
Jeg ved godt, at tiderne ændrer sig, men det vi har oplevet sammen kan man ikke tage fra os. Så er der bare at håbe på, at bestyrelsen får valgt et medlem ind, der ønsker at varetage MTB folkets interesser, så der kan blive lidt mere MTB liv i klubben.
Tak til Henrik for det store arbejde han gennem årene har udført for klubbens medlemmer.
Heldigvis kan vi da stadig cykle sammen i tide og utide. 8-)
Besvar