Søndag d. 10/4 kl. 9 - lang tur med bagerstop

Indlæg vedrørende weekendturene og andre ture som ikke foregår i mørke.
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Søndag d. 10/4 kl. 9 - lang tur med bagerstop

Indlæg af Jesper Andersen »

Fin lang tur i dansk april vejr🙄
Haglene gjorde sgu nas.
Kwiatkowski vinder på målfoto er mit bud😂
Jesper Andersen
Allan Friis Madsen
Indlæg: 183
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: Søndag d. 10/4 kl. 9 - lang tur med bagerstop

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Tak for turen. Det var en rute Per havde fundet frem til os. Romkuglerne blev nydt i solen ved brenderup bageren.
Lars Rousing
Indlæg: 265
Tilmeldt: 02 jul 2020, 05:12

Re: Søndag d. 10/4 kl. 9 - lang tur med bagerstop

Indlæg af Lars Rousing »

Flot tur Per havde fundet til os i dag, vi manglede kun en tyfon ellers tror jeg vi havde alt slags vejr.
var rigtig godt stegt til sidst, selvfølgelig pga vinden og ikke de manglende km. I benene :D , så jeg valgte at rulle hjem fra Blommenslyst, tak til alle for en god tur
Brugeravatar
Michael G Jensen
Indlæg: 52
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:53

Re: Søndag d. 10/4 kl. 9 - lang tur med bagerstop

Indlæg af Michael G Jensen »

Super tur, med godt med vind og højdemeter i piberne, krydret med en lækker romkugle og et par små haglbyer, så hvad mere kan man ønske sig 😁
Fik drejet lidt pludseligt fra til sidst, men tak for turen til alle mand og en kvinde 👍🙂
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 516
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Søndag d. 10/4 kl. 9 - lang tur med bagerstop

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Vi fik kørt lidt nye veje i dag, i Ørsbjerg Bjerge og ved Båring Vig, Rigtig fint terræn, men ærgerligt at der er så langt derud :shock:

Romkuglerne i Brenderup er lidt små, så næste gang skal jeg have to, så jeg ikke går sukkerkold på halvvejen hjem.

Men missionen lykkedes, jeg fik kørt mig godt i hegnet og så er der fem dages restitution inden det går løs i Negrar lørdag.
RonnySonne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Søndag d. 10/4 kl. 9 - lang tur med bagerstop

Indlæg af RonnySonne »

Per Schmidt Nielsen skrev: 10 apr 2022, 20:47 Vi fik kørt lidt nye veje i dag, i Ørsbjerg Bjerge og ved Båring Vig, Rigtig fint terræn, men ærgerligt at der er så langt derud :shock:

Romkuglerne i Brenderup er lidt små, så næste gang skal jeg have to, så jeg ikke går sukkerkold på halvvejen hjem.

Men missionen lykkedes, jeg fik kørt mig godt i hegnet og så er der fem dages restitution inden det går løs i Negrar lørdag.
Bakken er bestilt som formiddagstur (FOSSE)
Med efterfølgende frokost, evt pizza i Negrar Down Town, bord er også reserveret her.
Bent Bächler
Indlæg: 309
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:11

Re: Søndag d. 10/4 kl. 9 - lang tur med bagerstop

Indlæg af Bent Bächler »

Super tur med 1100+ højdemeter uden at vi som sådan kørte lange bakker.

Og så fik vi også afprøvet Bues gyde, som har et pludseligt 90 graders højresving, hvilket fik halvdelen af gruppen til at fortsætte ind i indkørslen til huset overfor😂😂

Tak for turen og tak for romkugler.
Bent
Besvar