Yoga for mænd holdstart 10. januar

Alt det som ikke kan placeres i andre grupper.
Besvar
Bo Ravn
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Yoga for mænd holdstart 10. januar

Indlæg af Bo Ravn »

Så fik vi overstået prøvetimen med stor tilslutning og stort engagement, og for mit vedkommende med erkendelse af nogle nye muskler og led her dagen herpå. Et par fotos her viser koncentrationsniveauet hos alle. Fed stemning undervejs i øvelserne.

Michael skriver ud til alle 20 tilmeldte samt 4 på ventelisten fra i går med tilbuddet om holdstart fra mandag den 10. januar kl 16.30.

Jeg tror yoga er godt for vores kroppe og sjæle og et super supplement til mere statiske udfoldelser på cyklerne.
Vedhæftede filer
Fuld koncentration 1
Fuld koncentration 1
pedaleur yoga2.jpg (30.28 KiB) Vist 1962 gange
Fuld koncentration 2
Fuld koncentration 2
pedaleur yoga.jpg (31.19 KiB) Vist 1962 gange
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Yoga for mænd holdstart 10. januar

Indlæg af Michael Kjærskov »

Fantastiske billeder der siger alt, og som skrevet i en anden streng… Stor og dyb respekt til de 20 klubkammerater, der havde modet til at udforske deres comfort-zoner og kaste sig ud i den ædle kunst - Yoga 💪🏻

Som Bo skriver starter Dalum Fysioterapi et yoga-hold KUN for MÆND i det nye år. Holdstart er mandag den 10. januar kl 16.30.

I morgen sender jeg en mail til alle gårsdagens deltagere med nærmere information om holdet (der var nogle stykker der viste interesse👍🏻), OG skulle der evt. være andre mandlige klubmedlemmer der ikke kunne deltage, men er nysgerrige på “det der yoga” må I lige skrive her på strengen, så sender jeg det også til jer.

I er også meget velkomne til at kontakte klinikken på 66 12 80 36, eller klinik@dalumfysioterapi.dk for at få yderligere information 😊
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Michael Andersen
Indlæg: 113
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:39

Re: Yoga for mænd holdstart 10. januar

Indlæg af Michael Andersen »

Hej Michael,
Jeg nåede desværre ikke prøvetimen, men vil også gerne modtage info om yoga-hold KUN for MÆND :D
// Michael A
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Yoga for mænd holdstart 10. januar

Indlæg af Michael Kjærskov »

Michael Andersen skrev: 15 dec 2021, 12:46 Hej Michael,
Jeg nåede desværre ikke prøvetimen, men vil også gerne modtage info om yoga-hold KUN for MÆND :D
Så skulle der være sendt noget til dig Michael :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar