HUSK * HUSK * HUSK - yoga for mænd 🧘🏻

Alt det som ikke kan placeres i andre grupper.
Besvar
Michael Kjærskov
Indlæg: 400
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

HUSK * HUSK * HUSK - yoga for mænd 🧘🏻

Indlæg af Michael Kjærskov »

Så er det i morgen at 20 af klubbens mandlige medlemmer skal prøve kræfter med Yoga-disciplinen :D

Som aftalt lige en lille reminder om at MEDBRINGE EGEN YOGA-MÅTTE

...så har du ingen kan du nå at spørge konen, datteren eller naboen om du må låne.

Velmødt kl. 16.30 🥳
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Bo Ravn
Indlæg: 304
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: HUSK * HUSK * HUSK - yoga for mænd 🧘🏻

Indlæg af Bo Ravn »

OG husk at melde afbud, hvis du bliver forhindret. Vi har fået et afbud og pladsen er tilbudt nr. 1 på ventelisten.

Vi ses i eftermiddag til bøj og stræk, det bliver så godt. Vi mangler også flere fotos af medlemmer til vores fotoarkiv :lol:

Vel mødt pedaleurer.
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Leif Svarer
Indlæg: 123
Tilmeldt: 30 jun 2020, 23:35

Re: HUSK * HUSK * HUSK - yoga for mænd 🧘🏻

Indlæg af Leif Svarer »

Yoga for mænd, hm 🧐 er det noget man kommer til at svede af, hertil kan jeg for mit vedkommende sige ”JA”. 🥵
Tak til Dalum Fysioterapi som her stillede personale/lokaler til rådighed så vi havde mulighed for også at prøve dette af, mener at huske at der var en der havde prøvet det ud af de 20 der var mødt op.
For mit vedkommende er jeg klar til en omgang på 12 sektioner med start fra januar 2022, men tænker at Michael Kjærskov her vender tilbage angående hvordan at tilmeldingen skal forgå.
Michael Kjærskov
Indlæg: 400
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: HUSK * HUSK * HUSK - yoga for mænd 🧘🏻

Indlæg af Michael Kjærskov »

Stor og dyb respekt til de 20 holdkammerater, der havde modet til at udforske deres comfort-zoner og kaste sig ud i den ædle kunst - Yoga.

Stålfast fokus i folks blikke, dyb, dyb koncentration, velafbalanceret åndedræt og knivskarpe yogastillinger blev der disket op med på gulvet i klinikkens store træningssal mandag aften.

Flere af klinikkens fysser / brugere / kunder kastede anerkendende blikke i retning af den brogede flok Pedaleurs mens de gik forbi træningssalen, og et “Fandme sejt… og modigt” var en af mange kommentarer jeg lagde ører til fra “udkigsposten” i receptionen.

Alt i alt lod det til at den noble øvelseskunst yoga formåede at forløse selve meningen med yoga. Yoga betyder nemlig “at forene” og skabe harmoni mellem krop og sind. Bedømt ud fra svedige, grinende, koncentrerede og til tider afslappede klubkammerater, lod det til at netop dette lykkedes.

Godt gået allesammen 💪🏻 🙏🏻

PS:
Mht. evt tilmelding til klinikkens Yoga for MÆND-forløb med start 10. januar 2022 vender jeg lige tilbage senere i dag i en anden streng Leif :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar