Italien 2022 Hotel Gran San Vito

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Italien 2022 Hotel Gran San Vito

Indlæg af RonnySonne »

4 dag på kontoret....

Alle i samlet trop til Verona rundtur, med enkelte stigninger på vej hjemover.
Hurtigt cafe stop inden Vini Gamba skulle besøges, Stella stod klar til os ved for sen ankomst.
Der blev smagt og provianteret, det bestilte leveres imorgen på hotellet - tror vi :)
Efterfølgende droppede vi ind på ruten med U23 drengene.... Team Bornholm lå ellers på 4 position, men desværre, som en af drengene sagde efterfølgende, de har sku nogle stigninger hernede vi ikke er vant til... Nævnte for dem de kunne træne på Gudhjem bakken, men den lå for langt fra KBH.

Se Vini Gamba Instagram: #vinigamba #gambawinery

https://eur02.safelinks.protection.outl ... reserved=0

Ronny
Knud Pedersen
Indlæg: 591
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Italien 2022 Hotel Gran San Vito

Indlæg af Knud Pedersen »

I dag stod den på Fosse, hvor vi var 8 der startede opstigningen lige bag hotellet, så vi kunne få varmen 🥵
På toppen/Fosse delte vi os i 2 grupper - jeg trodsede tyngdekraften og valgte at forsøge mig på en ekstra opstigning fra Peri sammen med Bent, Per S og Flemming - men vejen derned var desværre lukket indtil den 24. Vi fortsatte alligevel ned til lidt frokost og derefter op igen. Per drejede af lidt før og på toppen tog Bent en hurtigere vej ned (men længere). Så var der kun Flemming tilbage og vi tog en ekstra lille bakke ved Negrar.
Med moderne GPS'er er det nemt at dele op i grupper og finde vej, så alle kan få styret deres lyster😊
PS: Jeg har aldrig fået så tyk en varm kakao, som vi fik i Fosse. Skeen kunne næsten stå selv.
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Italien 2022 Hotel Gran San Vito

Indlæg af RonnySonne »

5. dag på kontoret.

Som Knud skriver blev det en kold opstigning til Fosse, godt at cafeen have gas brændeovn, så krop og tøj kunne tørres inden 19 km nedstigning for Palle - Charles - Per A & Jeg (Jeg fik dem lokket med på ny ukendt nedstigning men kendt opstigning senere)
Vel hjemme i byen fik vi velfortjent Pizza / pasta på restaurant.
Og besøgte efterfølgende Corte Lenguin, for at proviantere lidt ekstra, denne gang mest hvidvin (Happy Wife = Happy Life)

Vi gør nu klar til sidste dag på bakkerne, det lyder til lige nu at vi bliver mange hold (13 pedaleur) =mange muligheder.
Nogle vil lidt - nogle vil meget imorgen.

R
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 497
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Italien 2022 Hotel Gran San Vito

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Jeg har lige brygget et turforslag til i morgen, hvis der er andre der tænker at de forslag vi snakkede om her til aften er enten for korte eller for lange.

Det ville være rart at være tilbage ved 14 tiden i morgen, så der var tid til lidt forskelligt. Lad os snakke om det i morgen.

Turforslag:

https://www.strava.com/routes/2951947552476816372
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Italien 2022 Hotel Gran San Vito

Indlæg af RonnySonne »

6 dag på kontoret.

Per S tur blev kørt, den havde en stigning hvor vi fik varmen. Nok også fordi mange af os havde taget lidt ekstra tøj på idag.
Det blev dog varmere om formiddagen end lovet.
Eftermiddagen blev brugt på god mad på restaurant, pakning af biler /cykler, og en lur.
Vi skal have en del km i højre benet fra i nat.

Knud nappede lige 2600 hm på egen tur idag. Sejt kørt

Alle biler forventer at betræde DK jord igen fredag aften kl ca 18.00

Tak til alle for en igen super hyggelig tur til det Italienske..

Charles og Jeg kigger allerede nu på lokation til 2023.


R
Knud Pedersen
Indlæg: 591
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Italien 2022 Hotel Gran San Vito

Indlæg af Knud Pedersen »

Tak for turen alle mand - masser af godt humør, mobberier ;) , løgnehistorier... Til jer der ikke har prøvet det, I skal overveje det. En hel uge hvor I ikke skal tænke på andet end at cykle - det er godt for sjælen (selvom benene og bagdelen måske ikke er enig :) )
Tak til Ronny for at endnu engang at holde styr på det hele, og tak til Leif og Charles for at have brugt kolde vinteraftener på at lave smukke udfordrende ture.
RonnySonne
Indlæg: 676
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: Italien 2022 Hotel Gran San Vito

Indlæg af RonnySonne »

Alle hjemvendt igen fra Italien.
Til dags dato nok den nemmeste hjemtur.
Vi alle valgte, at sætte kursen mod DK kl 03.00 - det betød, at for vores alles vedkommende, vi strøg lige op igennem med næsten ingen trafik.

Igen er det også bevist, at en lille skare på kun 13 klubkammerater kan blandes på kryds og tværs af niveauer, og alligevel få km/hm & socialt samvær.
VI er en TOP DOLLAR cykelklub :!: :!: :!:

Der kigges allerede nu på en NY by, dog tæt på nuværende område, idet både vejr- område - genkendelighed - samt stadig mange ikke udforskede veje.
Højdemeterne ligge lige uden for hoveddøren hvis det er dem man vil cykle efter. Det flade kan også sagtens findes.

Sæt allerede nu kryds i kalenderen 14 -21 April 2023.... ;) ;)

R
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 873
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Italien 2022 Hotel Gran San Vito

Indlæg af Allan Herskind »

Krydset er sat.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Leif Svarer
Indlæg: 122
Tilmeldt: 30 jun 2020, 23:35

Re: Italien 2022 Hotel Gran San Vito

Indlæg af Leif Svarer »

Uge 16 for mig har alle år været reserveret til klub-tur når Italien kalder. :P
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 497
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Italien 2022 Hotel Gran San Vito

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

For dem der var ved på bytur i Verona i år, så må man hellere se den afsluttende enkeltstart i giroen 8-)

https://static2.giroditalia.it/wp-conte ... 0426121930
Besvar