MTB søndag 31 oktober kl 8.30

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
RonnySonne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: MTB søndag 31 oktober kl 8.30

Indlæg af RonnySonne »

Spændende om X´et for udgangstilladelse.
Men er næsten sikker på at Johnny Kok dukker op, jeg har lovet ham tørvejr og ingen vind eller medvind.

R
Johnny Sørensen
Indlæg: 302
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: MTB søndag 31 oktober kl 8.30

Indlæg af Johnny Sørensen »

Ja det fine vejr du havde lovet holdt jo, super vejr på denne sidste efterårsdag, tak til alle for en fin tur. Havde lige lidt krise med mega krampe i venstre læg på et tidspunkt fra Otterup til Lumby men det blev kørt væk så kom hjem uden krampe. Også stor tak til Charles og kone for kaffe og lækre træstammer.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
RonnySonne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 24 aug 2020, 16:33

Re: MTB søndag 31 oktober kl 8.30

Indlæg af RonnySonne »

Vi var 8 på denne lange MTB tur, heraf 3 på gravelcykler.
Alle bestod vist de 100 km, ellers er det deres egen skyld :D
Alt ud over 100 km , var gratis km.
Charles havde sat Tina til at forpleje os, da vi endelig nåede frem, med luft problemer og 3 punkteringer så gik tiden.
Forplejning stod på kaffe- træstammer - kringle & Æble brandy fra Nordfyn - Kan man forlange mer´ TAK til Tina & lidt Charles ...

Vi havde fået lokket Bo formand med på turen, og jeg tænker ikke, at det er sidste gang vi ser ham i MTB gruppen.
Specielt ikke når det gælder sti tur, spor må vi få ham lært senere :o :o
Det kunne sagtens give anledning til at vi ser flere på MTB i denne sæson, har da hørt at flere har en stående hjemme, som muligvis samler støv.

Så er vi klar til vinter Cup i næste uge..

Ronny
Henrik X Grønvall

Re: MTB søndag 31 oktober kl 8.30

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Tak for dejlig tour-beretning 👌 og JA mtb er sørme noget for alle også selvom man ikke er med hver gang (tror ikke der er nogen som er med hver gang) og derfor bliver tempo og sværhedsgrad altid sat efter fremmøde 😜

Ses derude et sted - næste weekend gælder det 1.afd. af VinterCup for 10-12 mand 😅😃

Ps - lige hjemkommet her 16.30 fra min Palle-alene-i-verden-tour rundt om byen (1/2 langfart - kun 50km men tilgengæld i il-tempo 🥵😵)
Besvar