RR 7/9 kl. 17.00

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Besvar
Brian Skjold Elnegaard
Indlæg: 35
Tilmeldt: 11 jul 2020, 11:05

RR 7/9 kl. 17.00

Indlæg af Brian Skjold Elnegaard »

Vi tager ud og kørte nogle runder Dømmestrup - Radby - Fangel, således dem der ikke kan nå det til kl. 17 kan fange os.
Turen er ikke planlagt i detaljer, så der er mulighed for ønsker😀

Husk vi starter kl. 17.

Mvh Brian
Jan Schulz
Indlæg: 120
Tilmeldt: 14 apr 2021, 22:44

Re: RR 7/9 kl. 17.00

Indlæg af Jan Schulz »

Lyder som en god plan.
Kommer kl 17. 👍
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: RR 7/9 kl. 17.00

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Awesome! Fladbane-kriterium. Den er jeg med på :-)
Brian Skjold Elnegaard
Indlæg: 35
Tilmeldt: 11 jul 2020, 11:05

Re: RR 7/9 kl. 17.00

Indlæg af Brian Skjold Elnegaard »

5 friske RR mødte op kl 17, og Alan blev samlet op på ruten.
Det var så heldigt at vi efter ca. en 1/2 omgang fik vendt og kørt den korrekte vej rundt, ellers havde vi nok ikke fanget Alan.
Det blev til en del omgange med højt tempo, Carl og Jan sørgede for vi andre fik trænet igennem😀
Planen var samlet opsamling i Fangel efter sidste omgang og hjem derfra. Noget gik dog galt, jeg ved ikke lige om jeg kørte forkert på den sidste omgang😐 der var ihvertfald ingen ved Byskiltet eller T-krydset. Så for mit vedkommende gik turen hjemad alene.
Håber i andre også kom godt hjem.
Min læring er at næste fang jeg melder mig som turleder, er jeg bedre forberedt og sikre tydelig kommunikation😉
Renemose
Indlæg: 159
Tilmeldt: 05 sep 2020, 10:32

Re: RR 7/9 kl. 17.00

Indlæg af Renemose »

Hej Brian

Du gjorde det så fint ..Men vi andre blevet bare grebet af farten og tog lige en omgang. ;)

Men PU HA der var smæk på idag, og det blev helt sikkert åres hurtigste tur, for mit vedkomne.
HC havde også meldt ud, ved planken, at det var idag vi skulle kører over 40km/t. Om det så var vores sløve start på kun små 36 der gjorde han drejede fra efter en time, må være usagt???
Men HC blev erstattet af Askvig og tempoet bleve så bare skruet endnu højre op, og Især Jan og Carl fik deres føringer,
Tror vi alle sover sødt i nat.?


Tak for super tur med runder i Drømmestrup
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: RR 7/9 kl. 17.00

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Åh, havde bare træls aften. Kørte over til min mor og far i Bellinge til en trøstecola. Godt vi snart skal starte på vintertræningen, så jeg forhåbentlig kan finde lidt motivation og form igen 😃
Besvar