Langesø License

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Besvar
Martin Tecedor
Indlæg: 94
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Langesø License

Indlæg af Martin Tecedor »

Vedr. Langesø licens.

Hej der ude.
Jeg ved ikke hvem der har med det at gøre, men vores licens skal snart fornyes da de udløber 30/6
Til vores møde i vinters snakkede vi om at nogle af vores løb måske ville blive refunderet, eller man kunne få godt gjort noget af sit start gebyr.

Hvem ved noget om dette.
Ronny Sonne
Indlæg: 26
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:57

Re: Langesø License

Indlæg af Ronny Sonne »

MR X

Plejer at stå for denne del...
Jeg vil mene han er genvalgt :!: :!: :!:
Ronny Sonne
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 932
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Langesø License

Indlæg af Allan Herskind »

Bestyrelsen har godkendt tilskud som sidste år, og det kmmer på aktivitetslisten snarest👍
Iflg oplæg fra Mr X 🥦
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Henrik X Grønvall

Re: Langesø License

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Jeps ;) aktivitet oprettet så se at få bestilt Jeres licens hvis I vil modtage kr.100 i tilskud fra vores klub/sponsorer :D

Herunder lidt info fra Hans Berner, Langesø Gods (bestillingsarket er til klubben ikke den enkelte rytter) :

Endnu et år er ved at være omme og det er langsomt tid til at tænke på bestilling af MTB licenser til vores spor her på Langesø.

Derfor tilsender vi hermed et nyt bestillingsark som I bedes bruge ved bestilling af licenserne til den nye periode, som I sikkert bemærker har vi undladt mail adresser på de nye skemaer, dette er som i sikkert tænker grundet ændringerne af persondataloven.

Desværre oplever vi stadig en del ryttere som køre med deres licenser i lommen og derfor må vi endnu engang bede jer alle om at minde jeres medlemmer om at licenserne SKAL være monteret synligt således at vi på afstand kan se at der er tale om en rytter med gyldig licens og derfor ikke behøves at stoppe vedkommende,

Møder I på jeres vej rundt på sporene ryttere uden synlig licens vil vi sætte stor pris på hvis i kommentere det overfor de enkelte, ligeledes vil der være en øget kontrol på sporet for at sikre at både licenserne er fornyet, monteret rigtigt og ikke mindst fange de enkelte som evt. køre uden licens med de konsekvenser det har.

Flere har sikkert set at sporene på politikkens liste er vurderet som værende i top 10 i Danmark og jeg er ikke i tvivl om at dette kun har været muligt fordi I alle passer så godt på det hele som I gør – derudover er en fornøjelse at komme rundt på sporet og opleve at der ikke smides affald på sporene, at de fleste hilser og er smilende, også selvom pulsen en høj!.

Som skrevet vedhæftes der til denne mail en bestillingsliste til licenserne for 2018/2019.



Med mange hilsner


Hans
Henrik X Grønvall

Re: Langesø License

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Licenser er bestilt og klar - jeg afhenter dem i morgen mandag 3.juli og sørger for fordeling ASAP. Kan du som har bestilt ikke vente så kan din licens afhentes hos mig på Brændekildevej 25 i Bellinge (ring inden på 24823863) ;)

X :mrgreen:
Henrik X Grønvall

Re: Langesø License

Indlæg af Henrik X Grønvall »

🧐 LANGESØ-LICENS KAN AFHENTES HOS KNUD TØJMAND FRA IDAG TIRSDAG 3.JULI KL.16 FOR DE PEDALEURS SOM HAR KØBT GENNEM KLUBBEN ! Endnu en gang tak til Knud for at stille garage og indsats til for fællesskabet ;)

VI SES I SPORET 🤪💨💨
Knud Pedersen
Indlæg: 617
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Langesø License

Indlæg af Knud Pedersen »

De sidste 6 Langesø licenser findes nu hos formanden / Allan Herskind.
Henrik X Grønvall

Re: Langesø License

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Tak Knud.

Vil formanden skrive efternøglernes navne her, så de kan blive 'prikket' til træning ;)

X :mrgreen:
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 932
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Langesø License

Indlæg af Allan Herskind »

Det vil han da gerne:
Lars Bønneland
Peter Hansen
Andreas Kjeldsen
Henrik Broe
Jakob Hoppe
Jan Hvedstrup

Jeg kan evt. tage dem med på planken hvis nogle af jer dukker op der.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Henrik X Grønvall

Re: Langesø License

Indlæg af Henrik X Grønvall »

He he - tak Allan 👍

X :mrgreen:
Besvar