Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg fra gruppen for dem, der gerne vil træne og have styr på den elementære feltkørsel, tegngivning m.v. Her starter du også, hvis ambitionerne er til at køre i en hurtigere gruppe, men formen ikke lige står mål med ambitionerne.
Claus Hassing
Indlæg: 75
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:56

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Claus Hassing »

Hej Gunner og Troels

Rigtig god bedring herfra, håber at se jer snart igen

Hassing
Roger Oinas Larsen
Indlæg: 247
Tilmeldt: 03 jul 2020, 00:26

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Roger Oinas Larsen »

Åhhh, det er jeg ked af at læse. Det er ikke den slags nyheder, som jeg vil have.
Jeg krydser fingre for jer begge to og håber også at I er hurtigt ovenpå.
God bedring
Jesper Andersen
Indlæg: 801
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Jesper Andersen »

Ikke rart at høre😥
Rigtig god bedring til jer begge👍🤞
Jesper Andersen
Claus Mogensen
Indlæg: 223
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:39

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Claus Mogensen »

Ja rigtig god bedring til jer begge to samt til Michael K. som også har været styrtet - håber i alle tre kommer jer uden men.

Styrt kan jo nok aldrig helt undgåes, men meldinger om grus på vejen, huller i vejen eller hvad vi skal ved næste vejkryds kommer ikke altid videre ned i gruppen, så det mange gange kun er de forreste der har hørt beskeden, det kan efter min mening godt blive bedre og måske forhindre styrt, hvis vi bliver bedre til dette.

Claus
Bo Ravn
Indlæg: 304
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Bo Ravn »

Kære Gunner og Troels

Jeg ser først historien om jeres styrt nu, det er superærgerligt med de styrt og jeg ved af bitter erfaring at selv om man meldes klar fra skadestuen, så kan det koste lange perioder med smerter og ømhed. Der er næppe nogen af jer der har fået ros derhjemme,- jeg håber I også har fået lidt omsorg fra jeres bedre halvdele.

God og hurtig bedring herfra.
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 522
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Opdatering fra Troels:

Hej Alle,

Jeg skriver under pseudonym, da mit medlemskab hænger i bremsen....

Jeg er kommet mig rimeligt efter torsdagens styrt. Med 2 Panodiler og 400 mg Ipren 4 gange i døgnet kan jeg gå nogenlunde normalt og mit hoved har ikke taget skade - det fejler ikke mere end tidligere.

Tue er dagens mandens i skysovs og har i dag afleveret min og Gunnars cykel - bragt til hver vores adresse, så jeg ikke selv skulle køre efter dem - Tusind tak!

Jeg satser på snart at være klar igen - cyklen ser ikke ud til at kræve mekaniker, og den nye hjelm købes snarest.

Jeg glæder mig til vi ses - og særligt glæder jeg mig til at se dig Gunnar, der jo desværre blev væsentligt hårdere ramt end mig - God bedring!

De bedste hilsner
Troels
Karin Søndergaard
Indlæg: 883
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Karin Søndergaard »

Kære begge,

Sikke en forfærdelig oplevelse 🥺😱. Rigtig god bedring til jer begge - håber I kommer godt over det og uden mén 🤞.

Hilsen Karin.
Jens Ahm Sørensen
Indlæg: 53
Tilmeldt: 08 jul 2020, 13:19

Re: Motion 17.06 kl 18.00

Indlæg af Jens Ahm Sørensen »

Øv da. Rigtig god bedring til jer begge og til Michael
Besvar