Simpelthen bare FANTASTISK 😀

Alt det som ikke kan placeres i andre grupper.
Besvar
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Simpelthen bare FANTASTISK 😀

Indlæg af Michael Kjærskov »

Man siger at det er i nøden, at man skal kende sine venner.

Er ikke helt sikker på, at dette mundheld helt er møntet på - og kan overføres til - mit uheld til RR-træningen i torsdags… men hvis det kan, er jeg stolt af og taknemmelig over at bruge så meget tid sammen med mine cykelvenner i Le Pedaleur de Charme.

Jeg er ovenud taknemmelig over al den oprigtige interesse for mit velbefindende og helbred under og efter mit styrt i torsdags. 🙏🏻
Af hjertet TAK for alle de støttende ord, opmærksomhed og hjælp i vejkanten/på marken, mens vi ventede på at jeg blev samlet op Falck. TAK for hjælpen til at få fragtet min ramponerede cykel ”i sikker havn”. TAK for alle jeres opmuntrende telefonopkald, SMS’er, mails, Messenger-beskeder, indlæg på forum, skriv på Strava og andre sociale medier… TAK for de mange tilsendte billeder fra uheldsstedet. TAK for alle jeres råd omkring alt det praktiske ift. helbred/hjernerystelse, forsikring, carbon-reparation m.m.
TAK til værkstedet hos klubbens sponsor Surf og Ski + Bike for lynhurtigt og på egen hånd at gå det xtra skridt, og yde en hel uovertruffen kundeservice i forbindelse med at fremskaffe nyt materiel, så jeg misser så få cykeldage som muligt.

Men mest af alt TAK for bare at være jer! 😀

Glæder mig allerede som en sindssyg til at rulle ind på Planken igen, men det må vente til at sårene begynder at klø, og mit 14-dages forbud om at få pulsen op pga. hjernerystelse udløber.
Indtil da… træd nogle xtra Watt for mig i spurterne eller op ad bakken… og hold formen ved lige… for der er dømt friske ben når fyssen vender tilbage 💪🏻
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Simpelthen bare FANTASTISK 😀

Indlæg af Jesper Andersen »

👍
Jesper Andersen
Søren Dahl Mortensen
Indlæg: 329
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:41

Re: Simpelthen bare FANTASTISK 😀

Indlæg af Søren Dahl Mortensen »

Wow Jesper - tak for fyldig tilbagemelding - helt nyt for mig med dit styrt - rigtig god bedring !!
Casper Bjerring
Indlæg: 177
Tilmeldt: 02 jul 2020, 08:31

Re: Simpelthen bare FANTASTISK 😀

Indlæg af Casper Bjerring »

👌🚴‍♂️
Jon Gaarsmand
Indlæg: 40
Tilmeldt: 29 jun 2020, 15:47

Re: Simpelthen bare FANTASTISK 😀

Indlæg af Jon Gaarsmand »

Rigtig god bedring Michael - et par restutionsdage og så kommer du stærkere tilbage 💪
Brugeravatar
Michael G Jensen
Indlæg: 52
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:53

Re: Simpelthen bare FANTASTISK 😀

Indlæg af Michael G Jensen »

💪😎🤙
Michael Andersen
Indlæg: 114
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:39

Re: Simpelthen bare FANTASTISK 😀

Indlæg af Michael Andersen »

God bedring Michael. - Godt med nogle lyspunkter blandt "det trælse"..... :)
// Michael A
Henrik Bavnhøj
Indlæg: 54
Tilmeldt: 23 okt 2020, 18:57

Re: Simpelthen bare FANTASTISK 😀

Indlæg af Henrik Bavnhøj »

God bedring Michael - Glæder os til at se dig igen, så vi kan få fyret nogle watt af sammen :) pas godt på dig selv...
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 919
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Simpelthen bare FANTASTISK 😀

Indlæg af Allan Herskind »

Ofte får man jo tilbage som man selv giver ud.
Og det er også tilfældet her.
Du er aldrig ked af at dele ud af det du kan byde ind med, og det i mange forskellige situationer.
Tak for det og bliv endelig ved😜.
Det skinner jo lidt igennem at du er jyde👍

Og det kan jo være du bliver lidt mere medgørlig op ad “Kaiserjagerstrasse” til septemper med en lille pause😁

God bedring!
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Gunner Andersen
Indlæg: 247
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:23

Re: Simpelthen bare FANTASTISK 😀

Indlæg af Gunner Andersen »

Sygesengen, ja så blev det min tur.
Torsdag den 17. juni var en fodboldaften. Vi cyklede i en fin, blandet gruppe på seks mand ud af byen, Per S. har beskrevet det fint.
Vejret var perfekt. Ikke meget trafik på vejene. Efter små 30 km gik det helt galt for Troels og jeg, da vi tørnede sammen med høj fart.
På min Garmin kan jeg se, at det var lige syd for Ryslinge. Ulykken skete formentlig som så ofte før ved et sammenfald af uheldige omstændigheder.
Troels og jeg blev kørt til OUH, på akutafdelingen kunne vi høre hinanden svare på alle rutine spørgsmål.
Det er simpelthen fantastisk, at vi, når sådanne ulykker indtræffer, har et sikkert beredskab til at håndtere situationen.
Stor tak til alle, der hjalp til, Steinbjørn med vurdering af ulykken. Johnny ”kok” med kontakten til min hustru, Tue fik organiseret opbevaring og transport af cyklerne andre med at begrænse ulykken.
Hjælpsomhed og ansvarlighed i højsædet i Pedaleur.
De første 20 min efter styrtet har jeg ingen erindring om, hvad der er foregået.
Der går måske tre måneder, før jeg er på cyklen igen, har brækket bækkenet og korsbenet. Desuden har jeg fået en gedigen hjernerystelse.
Håber vi ses inden længe!
Gunner/Ældste Brumbasse :geek:
Besvar