Sega D'Ala i Giroen (Op igennem skoven)

Hvor skal turen gå til i år? Idéer til klubbens cykelrejser i ind - og udland vil blive fremført her.
Lars Rousing
Indlæg: 245
Tilmeldt: 02 jul 2020, 05:12

Re: Sega D'Ala i Giroen (Op igennem skoven)

Indlæg af Lars Rousing »

Zoncolan, over 13%i gennemsnit på de sidste 3 km , det er nr. lige før lodret op i himlen. Det var år 2 i gemona vi kørte op fra denne side. Jeg Kan huske 1 år vi kørte op fra den anden side hvor den lokale cykelguide som Renzo havde fikset, hanville ikke med, jo kun i bil. :D
Claus Mogensen
Indlæg: 211
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:39

Re: Sega D'Ala i Giroen (Op igennem skoven)

Indlæg af Claus Mogensen »

Var med begge år på Zoncolan - første år var der så megen sne på den stejle side, at vi stoppede et par km fra toppen, år to kunne vi køre op til første tunnel - virkeligt stejlt - mener dog at Montirola fra den stejle side er sværere at køre end Zoncolan.

Claus
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Sega D'Ala i Giroen (Op igennem skoven)

Indlæg af Michael Kjærskov »

Bent Bächler skrev: 21 maj 2021, 22:43
Michael Kjærskov skrev: 21 maj 2021, 16:14
PS! Kan du huske at du tog et billede af mig på toppen Bent? Fik det dog aldrig set, men godt det samme, for tænker at jeg ser temmelig "hængt" ud 8-)
Det billede skal vi da ikke :D snydes for:
010.jpg

Som bekendt glemmes strabadserne jo hurtigt, når først de er overstået - jeg synes du ser både frisk og stolt ud.

Billedet er fra 19-04-2011, og her er et mere fra samme sted.
Jeg er ikke helt sikker på hvem som ellers er med her, men mon ikke det er Lars Rovsing til højre, som står og viser hvor stejlt det var.
Men hvem er det, som sidder ovre i venstre side?
012.jpg


Kaptajn Olsen var også på toppen denne dag:
009.jpg
Hvor sjovt :D og ja skindet bedrager, for jeg var bestemt ikke så frisk som billedet kunne antyde 8-)

På det andet billede er det mig der står med ryggen til og det kunne meget vel være Eddie der sidder til venstre. Det er i hvert fald hans gamle Canyon cykel til venstre for mig
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar