Turbo 04-05 (og andre)

Gruppen for dem, der har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen og vil træne seriøst, men knap så systematisk som Racerrøvene.
Lars Rousing
Indlæg: 264
Tilmeldt: 02 jul 2020, 05:12

Re: Turbo 04-05 (og andre)

Indlæg af Lars Rousing »

I er godt nok nogle seje bananer, er gerne med næste gang det ska testes.
@ Bjarne, det der ftPER/hr, tænk jeg var helt sikker på det var noget med bagerstop :D
Lars Hovmark Eriksen
Indlæg: 195
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:47

Re: Turbo 04-05 (og andre)

Indlæg af Lars Hovmark Eriksen »

Hard tur...godt med gas....men alt for meget vand....og træls at punkter på både for- at baghjul...(skylder lige Knud en slange og en patron, tak)

Nu siger i 20 min....jeg kørte 25 min og 21,2 km....med en puls over 170 hele vejen - det er hård træning :D
I kan måle alt det i vil - jeg vil bare kører stærkt på cykel - og det gjorde vi :D

Tak for endnu en god træning, hatten af for turlederne som tager initiativet.
HOVMARK
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Turbo 04-05 (og andre)

Indlæg af Jesper Andersen »

Lars Hovmark Eriksen skrev: 05 maj 2021, 10:04 Hard tur...godt med gas....men alt for meget vand....og træls at punkter på både for- at baghjul...(skylder lige Knud en slange og en patron, tak)

Nu siger i 20 min....jeg kørte 25 min og 21,2 km....med en puls over 170 hele vejen - det er hård træning :D
I kan måle alt det i vil - jeg vil bare kører stærkt på cykel - og det gjorde vi :D

Tak for endnu en god træning, hatten af for turlederne som tager initiativet.
50,9 i snit, Lars :shock: Godt kørt.
Jesper Andersen
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 921
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Turbo 04-05 (og andre)

Indlæg af Allan Herskind »

Ja, vi køret rigtig godt. (Jeg kørte på de 20 min 34,3 i snit. Med Vindchillfaktor svarer det nok nogenlunde til de 50 :) :D

Og for mig jo en fin fremgang og lidt at arbejde med:
(Men det kan vel trænes væk, og give venstre lidt mere at skyde med. Siger Jacob Ellemann :lol: )
Vedhæftede filer
FTP.png
FTP.png (9.08 KiB) Vist 2642 gange
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Lars Hovmark Eriksen
Indlæg: 195
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:47

Re: Turbo 04-05 (og andre)

Indlæg af Lars Hovmark Eriksen »

Jesper Andersen skrev: 05 maj 2021, 12:47
Lars Hovmark Eriksen skrev: 05 maj 2021, 10:04 Hard tur...godt med gas....men alt for meget vand....og træls at punkter på både for- at baghjul...(skylder lige Knud en slange og en patron, tak)

Nu siger i 20 min....jeg kørte 25 min og 21,2 km....med en puls over 170 hele vejen - det er hård træning :D
I kan måle alt det i vil - jeg vil bare kører stærkt på cykel - og det gjorde vi :D

Tak for endnu en god træning, hatten af for turlederne som tager initiativet.
50,9 i snit, Lars :shock: Godt kørt.
50,9 i snit opnår jeg kun ud over møns klint :) - mit bud vil være 34-35 i snit, også passer regne stykket vist ikke 😃- selv om det gik hurtig og var fedt....alt for mange tal på computeren...jeg bliver vel nød til at købe sådan en watt måler 😃😃😃
HOVMARK
Besvar