RR 27/4, kl. 18.00

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Michael Kjærskov
Indlæg: 406
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR 27/4, kl. 18.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

13 RR klar på Planken til en tur/retur til Snave, Strandby og Jordløse.

Vi fik varmet op de første 10-15 km i sædvanlig Pedaleur tempo (38-40 km/t) :D Dernæst stod den på diverse intervaller og fartlege i det kuperede SV Fyn (Lækkert og udfordrende område) Der bør vi komme lidt oftere.
Planen var egentlig at vi skulle have kørt lidt langsommere mellem intervallerne, men ... nå ja... folk er jo i god form, så gennemsnitsfatten blev lidt højere end planlagt :oops:

Godt kørt igen, igen af alle mand, og dejligt at se at turlederens leadout op mod Dreslette Kirke udmøntede sig i en 👑 til et par af deltagerne 💪🏻.

Tak for en dejlig aften :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: RR 27/4, kl. 18.00

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Ja, det gik da meget godt. 🙂 Tak for turen 😃
Casper Bjerring
Indlæg: 184
Tilmeldt: 02 jul 2020, 08:31

Re: RR 27/4, kl. 18.00

Indlæg af Casper Bjerring »

Tak for en god tur og gode intervaller. Turen var bedre anden gang når man kender bakkerne.

Et godt leadout forpligter Michael..
👑 effort ca. 670 W i 52 sek i følge strava, så der skal nok trækkes lidt fra men alligevel 🤯.
Allan Friis Madsen
Indlæg: 189
Tilmeldt: 05 jul 2020, 17:49

Re: RR 27/4, kl. 18.00

Indlæg af Allan Friis Madsen »

Tak for en fremragende tur i godt selskab og med små knolde der kom med korte mellemrum. Det var lige en tur for mig. :D
En enkelt kom som jeg fik efter at have jagtet kjærskov og bjerring hele vejen mod toppen.
Michael Kjærskov
Indlæg: 406
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR 27/4, kl. 18.00

Indlæg af Michael Kjærskov »

Casper Bjerring skrev: 27 apr 2021, 22:50 Tak for en god tur og gode intervaller. Turen var bedre anden gang når man kender bakkerne.

Et godt leadout forpligter Michael..
👑 effort ca. 670 W i 52 sek i følge strava, så der skal nok trækkes lidt fra men alligevel 🤯.
Tænker jeg passer meget godt Casper :D . Kan se at jeg i mine wattpedaler har trykket 710 W i snit frem til svinget hvor du og Allan blev afleveret og selv skulle klare de sidste ca. 100 m op mod kirken 8-)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Brugeravatar
Michael G Jensen
Indlæg: 52
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:53

Re: RR 27/4, kl. 18.00

Indlæg af Michael G Jensen »

Super tur af Michael igår i fedt terræn 👍 dog lidt trætte ben men det gik okay. Føler dog stadig formen er på rette vej med den gode træning her i klubben, så lige et thumbs op til vores turledere 👍🙂
Besvar