CP 29.05.18

Indlæg fra gruppen for piger der har lyst til at få sved på panden og samtidigt ha' det sjovt. Er du grøn i sporten eller har du cyklet lidt – eller meget for dig selv, så kom og vær med. Ingen regelmæssige vintertræningstider.
Besvar
Tina Dal Hansen
Indlæg: 5
Tilmeldt: 30 jun 2020, 18:57

CP 29.05.18

Indlæg af Tina Dal Hansen »

Hej CP

Det er stadig sommertemperaturer og vinden er i øst. Vi kører derfor over Fraugde, Birkende, Revninge og Kølstrup. Turen bliver ca. 54 km og vi regner med at dele os som aftalt efter ca. 15 km.

Håber vi ses :)

Kh Tina
Lene Bak
Indlæg: 247
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:50

Re: CP 29.05.18

Indlæg af Lene Bak »

Jeg kommer meget gerne😊☀️🚵‍♀️
Kh Lene Bak
Janne Nortvig
Indlæg: 90
Tilmeldt: 29 jun 2020, 22:55

Re: CP 29.05.18

Indlæg af Janne Nortvig »

Hej
Jeg kommer også 😊
Kh. Janne
Karin Søndergaard
Indlæg: 899
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: CP 29.05.18

Indlæg af Karin Søndergaard »

Hej. Det lyder rigtig fint, jeg kommer :). Kh. Karin.
Nina Egesborg
Indlæg: 291
Tilmeldt: 30 jun 2020, 07:22

Re: CP 29.05.18

Indlæg af Nina Egesborg »

Jeg kommer også og håber, at nogen har lyst til at køre med mig.

Hilsen
NIna
Nina Egesborg
Indlæg: 291
Tilmeldt: 30 jun 2020, 07:22

Re: CP 29.05.18

Indlæg af Nina Egesborg »

Tina havde igen i aften planlagt en fantastisk tur i det østlige hjørne af Fyn. Turen gik til Fraugde, Rynkeby, Ladby, Kølstrup og andre småbyer. Omkring Ladby/Kølstrup gav vi os tid til at nyde solen ved vandet :D Herligt!

Vi var otte afsted - Lene, Karin, Tina, Anja, Janne. Anne-Marie (dejligt at se dig igen) og dejligt at Dorte havde lyst til ar køre med os igen. DOrte nævnte endda, at hun havde til hensigt at melde sig ind i klubben, hvilket vi er glade for.

54 km blev det til denne aften, hvor der var fokus p disciplin. :

Vi har fået en invitation til at deltage i Bellinge Byfest. Vi aftalte derfor, at vi næste tirsdag, altså grundlovsdag, møder på Planken kl. 17.00, kører til Rasmus Rask Skolen og kører en tur sammen med andre, som nu er mødt op. TUren bliver på 30-40 km. Vi kører herefter tilbage til Rasmus Rask Skolen, hvor vi får serveret en pølse, drikkelse er for egen regning. Håber I har lyst til at bakke op om dette arrangement.
Hvis I ikke har eller ikke kan nå det, må vi se om en gruppe kan samles ved Planken til sædvanlig tid og må så planlægge en tur selv.

Mange hilsner
NIna
Besvar