Motion torsdag d. 8 april kl 18.00

Indlæg fra gruppen for dem, der gerne vil træne og have styr på den elementære feltkørsel, tegngivning m.v. Her starter du også, hvis ambitionerne er til at køre i en hurtigere gruppe, men formen ikke lige står mål med ambitionerne.
Besvar
Johnny Sørensen
Indlæg: 303
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Motion torsdag d. 8 april kl 18.00

Indlæg af Johnny Sørensen »

Denne gang køres der en tur vest på, :roll: vi runder Skydebjerg og får muligvis glæde af vinden hjemover. :oops:
Kom og kør med, Du kan godt :D vi ses kl 18.00 husk en lygte :idea: for en sikkeheds skyld. 8-) 8-)
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Hans Jørgen Nielsen
Indlæg: 112
Tilmeldt: 13 jul 2020, 10:02
Geografisk sted: Odense

Re: Motion torsdag d. 8 april kl 18.00

Indlæg af Hans Jørgen Nielsen »

jeg kommer med mindre vejret gør det umuligt...
Gunner Andersen
Indlæg: 249
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:23

Re: Motion torsdag d. 8 april kl 18.00

Indlæg af Gunner Andersen »

Kommer ikke i dag, sparer kræfterne til fredag/
Gunner/Ældste Brumbasse :geek:
Johnny Sørensen
Indlæg: 303
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Motion torsdag d. 8 april kl 18.00

Indlæg af Johnny Sørensen »

5 mand startede vi fra planken, allerede da vi rammer sanderumvej mister vi første mand :o Hans-Jørgen havde et sprunget gearkabel.
Og modvinden var hård :oops: så ruten blev kortet af ved Skovstrup her valgte Jesper Lange at køre lidt længere helt alene, :D, 3 mand tog tilbage i medvinden mod Lilleskov/Tommerup :lol: da vi nåede Højme meldte jeg til Michael Seedorf at vi kørte ligeud til Dyrup for at sætte Hassing af ;) men Seedorf misforstod og valgte at køre selv via Sannderum, i Dyrup satte jeg Hassing af :mrgreen: og mente ikke jeg selv havde fået nok af modvinden 8-) 8-) så en tur over Fangel kunne det blive til. Tak for turen til alle, godt kørt. :mrgreen:
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Besvar