RR 30.3 kl. 18 fra Kvickly

Indlæg fra gruppen, hvor der køres og trænes med henblik på cykelløbsrace, så man vil være i stand til at begå sig i den allerforreste gruppe i motionsløb.
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: RR 30.3 kl. 18 fra Kvickly

Indlæg af Jesper Andersen »

10 m/k tog med på tur.
Vi fik først kørt lidt rulleskift og det skal vi nøk øve lidt mere i den kommende tid🙄😉
Ellers blev der givet godt med gas når der blev givet frit og såmænd også når der ikke car givet frit💪
Casper er i forrygende form og garant for en god føring🚴🏽🌬
Skønt vejr at cykle i👍
Jesper Andersen
Michael Kjærskov
Indlæg: 402
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: RR 30.3 kl. 18 fra Kvickly

Indlæg af Michael Kjærskov »

Alan Askvig skrev: 30 mar 2021, 21:27 Dejligt med nogle fede hjul på Caad 10’eren - tak for lån Kjærskov 😎
Velbekomme Alan :D ... og kan se på Strava at de også ruller godt nok til mere end 1 PR 👍🏻💪🏻💨

... men om de ruller hurtigt nok til at fange Casper som han er kørende pt. afhænger nok også lidt af chaufføren ;)

Super tur Jesper havde med i dag. Pænt med vind på næsen udad og en smuk solnedgang på hjemturen. En god pose blandede bolsjer med fladbane, små knolde og hvad der skulle have været rulleskift :roll: Sommersæsonen er officielt indviet 8-)

God Påske 🐣
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Casper Bjerring
Indlæg: 180
Tilmeldt: 02 jul 2020, 08:31

Re: RR 30.3 kl. 18 fra Kvickly

Indlæg af Casper Bjerring »

Super tur i dejligt vejr og lidt frisk vind og godt selskab.

Jeg håber det var ok med turlederen at jeg lige lagde et par ekstra intervaller ind. Jeg kan slet ikke styrer mig når jeg endelig har mulighed for at køre med andre mennesker igen :lol:

Det er fedt at se de der smart trainere virkelig er smarte og det kan overføres til den virkelige verden. I dag var min 6. tur I år som ikke var på Zwift.. Så jeg vil godt blåstemple Zwift el.l. som en gangbar træningsform til vinter træning.

Nu skal der bare bygge lidt på :twisted:
Besvar