MM 16/3 - fri fart

Når vejret bliver koldt og mørkt om aftenen starter mørkemandstræningen kl. 18 fra uge 43.
Besvar
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

MM 16/3 - fri fart

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Kommer der nogen til 3 friske runder i det milde aftenvejr?

Man bestemmer selv, hvordan man kører på de tre runder, og så samles vi ved hallen og triller vel over Ravnebjerg hjem 🙂

Kom glad 😃

...man kan jo bare sidde på dæk, hvis man skal have det lidt let.
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: MM 16/3 - fri fart

Indlæg af Jesper Andersen »

Se også den anden streng med gr.2. Men jeg kommer🚴🏽👍
Jesper Andersen
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: MM 16/3 - fri fart

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Tak for dejlig tur i godt vejr. Jeg fik kørt mit program 3 x 5(40/20)s, og er nu godt blæst igennem inden 3. afdeling af NM på Zwift onsdag aften.
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: MM 16/3 - fri fart

Indlæg af Jesper Andersen »

Fed tur med god fart. Carl sagde 34,5 i snit efter Højmeskiltet. Det er skønt når det bare ruller. Kun en ting , , , som jeg har påtalt før, husk at vigte med armen når i vil skifte. Specielt når det er mørkt må der ikke være tvivl om hvornår der skiftes. Det giver straks uro ned i rækkerne når der sker noget uventet.
Så mistede vi Hoppe🙄. Jeg er ikke selv klar over hvor det lige skete, men håber du kom godt hjem. Det må have været tæt på vi var hjemme.
Men ellers tak for super tur🚴🏽🌬
Jesper Andersen
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: MM 16/3 - fri fart

Indlæg af Carl Nielsen »

Tak for super fed (og huritig) tur i går👍 Ingen spildtid så børnene opdagede jo slet ikke at jeg var afsted🙂
Jacob Hoppe
Indlæg: 160
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:22

Re: MM 16/3 - fri fart

Indlæg af Jacob Hoppe »

Havde lige en siver på den ene lunge op mod Ravnebjerg og slap derefter trådet og trillet mod Højme.
Så jeg kom da fint hjem :D og tak for turen der blev da give Gaz.
Men der var ikke meget Social ride hjemover, men fint nok !
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 921
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: MM 16/3 - fri fart

Indlæg af Allan Herskind »

Ja undskyld jeg lige skriver her, men jeg er glad for, at jeg meldte en gruppe 2 tur ud. Så de der ikke lige er til 34,5 i snit ved at der kommer andre de kan køre med. Og jeg gør det igen til i morgen ;)
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Steinbjørn Hansen
Indlæg: 104
Tilmeldt: 30 jun 2020, 13:38

Re: MM 16/3 - fri fart

Indlæg af Steinbjørn Hansen »

Tak for en fremragende tur i høj og jævn fart. En god måde at få nogle kilometer kørt ind på kontoen, og i øvrigt rart at blive suget med rundt at nogen med lidt mere krudt i benene :D
En fornøjelse med den store flok fra start med hyggelig snak på vej ud til runden. Igen hvor er det godt at køre sammen igen.
Besvar