Opdatering cykelrelateret styrketræning

Om alt det der kan være med til at give god trivsel i Pedaleur
Besvar
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Opdatering cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Michael Kjærskov »

Så er det over 7 uger siden vi sidst havde fællestræninger med cykelrelateret styrketræning, og jeg har et par gange sendt jer “Fitness-snacks” for at holde motivationen ved lige :D

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg savner den fantastiske stemning, det ihærdige gå-på-mod og den store spørgelyst, der blev udvist onsdag og torsdag på vores “Klub-aftener” HELT VILDT !!! 😅👏🏻💪🏻

Smittetallene er nu hastigt dalende og der snakkes allerede om at nogle af restriktionerne snart kan lempes. Det vi hører på de sundhedfaglige vandrør tyder imidlertid ikke på, at det er indenfor de fysioterapeutiske holdtræningstilbud med forebyggende fokus, at lempelserne først bliver hævet, - desværre :(
Et realistisk bud/håb herfra er, at der tidligst åbnes for dette omkring 1. marts, og at vi måske kan nå en 4-5 ugers holdtræning ud af de 8 vi mangler, inden udendørssæsonen skydes igang. Jeg håber at der er opbakning til at gennemføre disse - eller flere- , hvis det bliver muligt 🤞🏻
(Klinikken vil selvfølgelig refundere jeres tilgodehavender for de holdtræningssæsioner, vi ikke kan nå at gennemføre inden sæsonstart, uanset hvor gange det måtte blive.)

Sluttelig en lille påmindelse om, at I - hvis I ikke allerede er i gang - skal begynde at komme ud af Zone 2 de kommende 2 mdr. så ca. 20 % af træningspasset drejer sig om, at få brændt nogle tændstikker af (Z4-Z5) 🔥🔥🔥

- Og styrketræningen… den kører selvfølgelig stadigvæk for fuld skrue 2-3 x ugentligt 8-)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar