Melder alt vel...

Når vejret bliver koldt og mørkt om aftenen starter mørkemandstræningen kl. 18 fra uge 43.
Jon Gaarsmand
Indlæg: 40
Tilmeldt: 29 jun 2020, 15:47

Re: Melder alt vel...

Indlæg af Jon Gaarsmand »

Med en 830 er der ikke meget bøvl. Garmin connect på mobilen med bluetooth parret med 830'eren. Tilføj Garmin til strava og så sker det hele automatisk når du har cyklet, kommer hjem og telefonen forbinder til din 830'er. :idea:
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Melder alt vel...

Indlæg af Jesper Andersen »

Velkommen på Strava HC👍
Jesper Andersen
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: Melder alt vel...

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Tak 😊 Nå, midt i en coronatid, er der ikke meget at lave, så jeg har bokset med Strava, Garmin og Zwift hele aftenen. Spændende, om det giver resultater 😃 Shit, det var hårdt alene på landevejen i dag. Nå, jeg prøver igen i morgen 😃
Bjarne Larsen
Indlæg: 322
Tilmeldt: 30 jun 2020, 10:17

Re: Melder alt vel...

Indlæg af Bjarne Larsen »

Runden blev belastet af 3 omgange i klart frostvejr, i aften.

Startede dog ureglementeret ud, i det sidste solskin, så var foran tidsplanen.

Troede jeg var mutters, men så nogle kraftige blink i horisonten, og trådte mig helt ud og nåede op, og det var 3 seje Pedaleurinder, som jeg fik lov at ligge på hjul af, den ene omgang. Tak for liftet👍

Der kan jo helt teoretisk godt have været andre mandlige Lpdc’er derude og i givet fald, godt kørt😃
Bjarne Larsen
4 seasons
Bent Bächler
Indlæg: 309
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:11

Re: Melder alt vel...

Indlæg af Bent Bächler »

Jamen, jeg fik så kørt to omgange på runden i går aftes.
8 x 4+2 intervaller.

Jeg var forbi Allesø hallen kl. 18:30, men der ventede ingen Pedaleurs, som jeg kunne køre med.
Men jeg mødte da et par saltspredere, som gav både mig selv og cyklen det 'glatte lag'.
Og så blev jeg på et tidspunkt også overhalet af et par andre ryttere - muligvis fra Cykling Odense.

Vi ses derude...
Bent
Jesper Andersen
Indlæg: 799
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Melder alt vel...

Indlæg af Jesper Andersen »

Fint i holder på :-).
Selvom vi ikke kan mødes ved Planken så kan vi jo godt individuelt køre ud for at køre runder om tirsdagen og torsdagen og hvis man er på runderne ved 18.30 tiden så kan det jo være man møder andre LPdC'er ude på ruten.
Jeg synes selv det har været lidt hårdt med motivation til at komme udendørs på det sidste. Det er lat andet lige nemmere når man køre i grupper, men det sker jo nok ikke lige med det samme :-(
Jesper Andersen
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: Melder alt vel...

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

I de her temperaturer, hvor det kan være spejlglat, er jeg ikke så vild med at gøre alene af sted i mørket. Så skal vejene i hvert fald helst være tørre.
Men er vejr og temperatur til det, vil jeg prioritere lufthavnen.

Det er imidlertid godt med online alternativ. Zwift-løb foregår jo fra Z4 og opefter, så højintensiv træning kan meget fint afvikles på den platform.
Besvar