Hej Morten,
Der er først sidste bestillingsdato på onsdag, så hvis du er i tvivl om noget, vil Jan helt sikkert gerne svare på spørgsmål; jan@konggaard.dk
Hilsen Karin.
Tøjprøvning, onsdag, den 13.01.21 🕒-🕗.
-
-
Re: Tøjprøvning, onsdag, den 13.01.21 🕒-🕗.
Hej Karin/tøjudvalg.
Er der noget nyt om levering af bestilt tøj.
Kan se på tråden, at forventet levering er ca. heromkring, men situationen ude omkring er jo ikke “normal”.
Mvh Bjarne.
Er der noget nyt om levering af bestilt tøj.
Kan se på tråden, at forventet levering er ca. heromkring, men situationen ude omkring er jo ikke “normal”.
Mvh Bjarne.
Bjarne Larsen
4 seasons
4 seasons
-
Hej Bjarne,
Nej, intet er som det plejer at være..... Den seneste melding fra Jan er, at det ankommer sidst i april.
Fabrikken har været delvist lukket ned igen.
Jeg giver besked her på tråden, så snart vi ved noget mere konkret.
Hilsen Karin.
Nej, intet er som det plejer at være..... Den seneste melding fra Jan er, at det ankommer sidst i april.
Fabrikken har været delvist lukket ned igen.
Jeg giver besked her på tråden, så snart vi ved noget mere konkret.
Hilsen Karin.
-
Hej,
Jeg har, foreløbig, fået bekræftet, fra Jan, at de forventer ankomst af den længe ventede tøjlevering mellem 15. og 31.05.21.
De er midt i 3. bølge og har været lukket ned igen, dernede. Træls situation.... men ikke noget at gøre ved, desværre - andet end at rykke jævnligt og bede om en status.
Jeg skriver, så snart jeg ved mere.
Hilsen Karin.
Jeg har, foreløbig, fået bekræftet, fra Jan, at de forventer ankomst af den længe ventede tøjlevering mellem 15. og 31.05.21.
De er midt i 3. bølge og har været lukket ned igen, dernede. Træls situation.... men ikke noget at gøre ved, desværre - andet end at rykke jævnligt og bede om en status.
Jeg skriver, så snart jeg ved mere.
Hilsen Karin.