Styrketræning frem mod jul

Om alt det der kan være med til at give god trivsel i Pedaleur
Brian Skjold Elnegaard
Indlæg: 35
Tilmeldt: 11 jul 2020, 11:05

Re: Styrketræning frem mod jul

Indlæg af Brian Skjold Elnegaard »

Jeg er også stemt for vi udskyder træninger.
Brugeravatar
Michael Skjærup Nielsen
Indlæg: 115
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:34

Re: Styrketræning frem mod jul

Indlæg af Michael Skjærup Nielsen »

Jeg vil meget gerne fortsætte træning frem mod jul 👍
👍🇩🇰😎
Per Antoni
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: Styrketræning frem mod jul

Indlæg af Per Antoni »

Jeg vil gerne have de to sidste med inden jul
Den stor brumbasse🐝🐝
Leif Svarer
Indlæg: 122
Tilmeldt: 30 jun 2020, 23:35

Re: Styrketræning frem mod jul

Indlæg af Leif Svarer »

Flyttes til 2021.
Brugeravatar
Michael G Jensen
Indlæg: 52
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:53

Re: Styrketræning frem mod jul

Indlæg af Michael G Jensen »

Jeg stemmer for at fortsætte som normalt inden jul, når vi har fået lov til det 😉
Claus Hassing
Indlæg: 75
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:56

Re: Styrketræning frem mod jul

Indlæg af Claus Hassing »

Her også en stemme på udsættelse, men vil glæde mig til vi skal igang igen :D
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Styrketræning frem mod jul

Indlæg af Michael Kjærskov »

IKKE nogen nem beslutning, og som forventet et spørgsmål der ville dele vandene.

Bare fordi jeg/vi principielt, juridisk, praktisk og hygiejnemæssigt er i vores fulde ret til at gennemføre de sidste 2 træninger inden jul, … betyder det jo ikke, at det er det moralsk rigtige at gøre🤔

Min gamle farfar ville have sagt på klingende vendelbomål: ”… at med frihed til at kunne gøre hvad du vil, følger ANSVAR og RESPEKT overfor dine medmennesker” (… og ja, han var husmand og stemte radikale venstre)

Jeg er derfor ud fra moden overvejelse, mine nordjyske aner – og jeres forskellige indlæg her på strengen - kommet frem til den beslutning, at jeg tager en for holdet, klubben og fællesskabet, og ikke sætter mig selv (og os) over dette.

Derfor AFLYSES de sidste 2 træninger inden jul, og lægges på i den anden ende (= uge 8 og 9) – om Corona vil… :(

Jeg vil i stedet komponere et træningsprogram I kan lave derhjemme med minimal brug af redskaber - indtil vi forhåbentlig kan mødes igen i starten af januar. Dog kan det godt tænkes at I ikke lige har de små fitness-elastikker vi flittigt har brugt i de første træningsrunder, men disse kan erhverves på klinikken til kr. 40,- pr. stk., hvis ikke en aflagt cykelslange kan bruges. 8-)
Træningsprogrammet vil blive tilsendt jer på mail i løbet af den kommende weekend. :D

Ja, Corona-situationen de sidste måneder har virkelig givet styrketræningsholdene nogle logistiske og praktiske udfordringer, men jeg er sikker på, at de erfaringer vi gør os i dette vinterhalvårs forløb, betyder at holdene og holddeltagerne i vintersæsonen 2021/22 kun bliver endnu skarpere.💪🏻
Senest rettet af Michael Kjærskov 09 dec 2020, 07:36, rettet i alt 1 gang.
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Brugeravatar
Michael G Jensen
Indlæg: 52
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:53

Re: Styrketræning frem mod jul

Indlæg af Michael G Jensen »

Jamen det er da en helt forståelig beslutning, selvom jeg stemte for at fortsætte 😊
Den får lidt gazz hjemme på gulvtæppet i stedet 🏋️🙂
God jul til alle 😉
Karin Søndergaard
Indlæg: 847
Tilmeldt: 29 jun 2020, 23:27

Re: Styrketræning frem mod jul

Indlæg af Karin Søndergaard »

Tak, Michael - det er bestemt den klogeste løsning og flot at du sender programmer ud til os 🙂. Tak for indsatsen 👍.

Men det afholder os jo ikke fra at snuppe en lille ekstra zone-2-tur 🚴‍♀️😉🚴‍♀️🙂🚴‍♀️.

Rigtig glædelig jul til alle 🎄🤶🏻🎅🏻

Kh. Karin 🙋‍♀️
Halvard Skott
Indlæg: 138
Tilmeldt: 30 jun 2020, 10:34

Re: Styrketræning frem mod jul

Indlæg af Halvard Skott »

Så nåede jeg ikke at komme med mit besyv inden konklusion, men kan afsløre at jeg også mente at det var det eneste rigtige at aflyse.
Skal vi følge ånden i udmeldingerne må det være sådan.
God jul og tak til Michael for at tage besværet.
Besvar