Opstart styrketræning

Om alt det der kan være med til at give god trivsel i Pedaleur
Besvar
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Opstart styrketræning

Indlæg af Michael Kjærskov »

Så er det på onsdag 11. nov. og torsdag 12. november, at vi starter op med vinterens styrketræning :D

Det har været en rigtig sjov og spændende opgave at screene alle de holddeltagende Pedaleurs igennem, med det formål at skabe et overblik over, hvor den enkelte havde sine styrker, mangler og muligheder 8-)
Langt de fleste har fået tilsendt personlige træningsforslag og fokusområder… og nu skal vi endelig i gang på holdene med at udnytte mulighederne, genfinde manglerne, og finpudse styrkerne.

Vi har rigelig plads på klinikken til at overholde Sundhedsstyrelsens afstands- og kvadratmeterkrav pr. holddeltager, ligesom klinikken på alle etager er udstyret med automatisk luftudskiftningsanlæg, hvis der skulle blive svedt eller prustet over enkle øvelser :-)

Nedenfor er en lille HUSKE- og INFOLISTE inden du møder til den første træning:

MUNDBIND
skal bæres ved ankomst og på klinikkens fællesarealer. Så snart du er i træningssalen må du tage det af, men mundbindet skal på igen, når du forlader salen :D

SPRIT
Der er sprit i receptionen, ved indgangen til træningssalen, samt i salen. Vi passer selvfølgelig på hinanden og spritter hænder inden vi går ind ;)

INDENDØRSSKO
Skal benyttes i træningssalen.

TRÆNINGSMÅTTE
Er du velkommen til selv at medbringe i disse Corona-tider, hvis du har en.

HÅNDKLÆDE
Skal medbringes hvis du ikke selv har en måtte med, da dette skal lægges på klinikkens måtter, når vi laver gulvøvelser.

DRIKKEDUNK
Hvis du skulle få varmen :lol:

OPVARMNING
Vi laver en kort opvarmning på ca. 5 min. inden vi går i gang med dagens øvelser. Har du brug for længere tid end det, så kom evt. på gåben til klinikken eller tag cyklen ;)

AFBUD
Tolereres ikke... Nej spøg til side, er du forhindret, så meld afbud til klinikkens sekretær på 66128036 inden kl. 13, eller send os en mail på klinik@dalumfysioterapi.dk. Så ved jeg hvor mange der dukker op :D

...OG
Har du tegn eller symptomer på Corona møder du selvfølgelig ikke op til træning :oops: Det samme gælder, hvis en af dine "Nære kontakter" har fået konstateret Corona, og du har fået foretaget en Corona-test, men stadig afventer svar herpå. "Better safe, than sorry"

Tror det var det. Jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang 💪🏻

Vi ses :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Opstart styrketræning

Indlæg af Michael Kjærskov »

Forsøger lige at få info vedr. opstart af styrketræning på oversigten igen :D , da den ser ud til at drukne i spamopslag :shock:
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Opstart styrketræning

Indlæg af Michael Kjærskov »

Op, op, op :D
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Claus Mogensen
Indlæg: 211
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:39

Re: Opstart styrketræning

Indlæg af Claus Mogensen »

Hej Michael.
Det lyder godt - lige et spørgsmål, skal vi komme omklædt og er der mulighed for at gå i bad efter træningen.

Claus Mogensen
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Opstart styrketræning

Indlæg af Michael Kjærskov »

Claus Mogensen skrev: 10 nov 2020, 22:04 Hej Michael.
Det lyder godt - lige et spørgsmål, skal vi komme omklædt og er der mulighed for at gå i bad efter træningen.

Claus Mogensen
Hej Claus,

Yderst relevant spørgsmål :D
Klinikken har omklædningsrum i kælderen, hvor du kan klæde om, men man er også velkommen til at komme omklædt hjemmefra. Der er også mulighed for at gå i bad. Vi anbefaler dog pt. alle klinikkens brugere at tænke på sig selv og hinanden, og gå i bad derhjemme i lyset af de nye Corona-restriktioner :D

Vi ses i aften
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Opstart styrketræning

Indlæg af Alan Askvig »

Det bliver fedt der her👍
Super start, og jeg glæder mig allerede til næste onsdag 😃
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 873
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Opstart styrketræning

Indlæg af Allan Herskind »

Også fra min side en rigtig fin start på styrketræningen.
Rigtig fine faciliteter og god instruktion af Michael.
Resten er jo så op til mig selv😅😀
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Besvar