Cykelrelateret styrketræning vol. 2

Om alt det der kan være med til at give god trivsel i Pedaleur
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Cykelrelateret styrketræning vol. 2

Indlæg af Michael Kjærskov »

Ved godt at jeg allerede har skrevet det tidligere i en anden streng, men interessen blandt LPdC’s medlemmer for Dalum Fysioterapi & Idrætskliniks cykelrelaterede styrketræningshold har været fuldstændig overvældende. Tusind tak for den store opbakning! 🙏🏻

Som det ser ud lige nu er der oprettet et Charmepigehold om torsdagen, og to hold udelukkende med mandlige medlemmer om onsdagen. Det første hold fra kl. 17.00 - 18.15 om onsdagen er fyldt til renden med 15 deltagere, mens holdet fra kl. 18.30 - 19.45 indtil videre kun har 3 tilmeldte.
Jeg vil jo rigtig gerne kunne tilbyde alle klubbens medlemmer, der har vist interesse og tilmeldt sig, muligheden for et træningsforløb. Derfor vil jeg høre om nogle medlemmer fra Hold 1 kunne have interesse i at komme til den sene træningstid i stedet, så vi kan komme op på de min. 8 deltagere det kræver for at Hold 2 kommer op at køre.
Skulle der ligeledes stadig være interesserede Pedaleurs, der endnu ikke har tilmeldt sig, er det bare med at komme ud af busken :D Og har du en nabo, cykelkammerat eller god bekendt der kunne være interesseret, er de også velkomne til at være med på det sene Hold 2 fra 18.30 - 19.45, så vi evt. ad den vej når minimumsantallet.

Vi SKAL nemlig have min. 8 deltagere på holdene for at det giver mening. Både økonomisk, men primært ift. holddynamikken og den måde træningen vil blive bygget op på :D

De første Pedaleurs har allerede været igennem samtaler og tests, så skriv her hvis du gerne vil flyttes til det sene onsdagshold, eller få dig (eller naboen) meldt til så I også når at blive screenet igennem inden træningsopstart 💪🏻
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Jesper Andersen
Indlæg: 779
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Cykelrelateret styrketræning vol. 2

Indlæg af Jesper Andersen »

Hej Michael. Jeg vil gerne over på hold 2
Jesper Andersen
Renemose
Indlæg: 159
Tilmeldt: 05 sep 2020, 10:32

Re: Cykelrelateret styrketræning vol. 2

Indlæg af Renemose »

Hej Michael

Det sene hold vil passe mig perfekt, hvis det stadig er muligt at tilmelde sig?
Johnny Sørensen
Indlæg: 299
Tilmeldt: 27 aug 2020, 12:42

Re: Cykelrelateret styrketræning vol. 2

Indlæg af Johnny Sørensen »

Hej Michael
Jeg vil gerne tilmelde mig nu der er denne mulighed langt over deadline.
Johnny Kok

Motion er noget for alle, Ses vi derude? 8-)
Bent Bächler
Indlæg: 296
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:11

Re: Cykelrelateret styrketræning vol. 2

Indlæg af Bent Bächler »

Hej Michael,

Jeg kan også godt skifte til hold 2, hvis det altså bliver oprettet.

Mvh.
Bent
Bent
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Cykelrelateret styrketræning vol. 2

Indlæg af Alan Askvig »

Også gerne hold 2
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Cykelrelateret styrketræning vol. 2

Indlæg af Michael Kjærskov »

Jesper Andersen, Bent Bächler og Alan Askvig... Jeg har noteret at i alle 3 kommer på det sene hold 2, kl. 18.30 - 19.45

Rene Mose og Johnny Sørensen... Jeg skriver jer på min personlige tilmeldingsliste til det sene hold 2, og får klinikkens sekretær til at kontakte jer mhp. samtale og screening :D

Som jeg lige kan se det, betyder det også at hvis vi regner Per Antoni, Søren D. Mortensen samt en anonym tilmeldt med, at vi når de 8 deltagere der minimum skal til på den sene hold. Fedt...
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Bo Ravn
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 jun 2020, 11:45

Re: Cykelrelateret styrketræning vol. 2

Indlæg af Bo Ravn »

Hej Michael

Jeg er vist på venteliste til hold1, betyder dette at der bliver plads på hold 1 til mig? Måske er der flere på ventelisten? vh Bo
Venlig hilsen
Bo Ravn
formand
Roger Oinas Larsen
Indlæg: 240
Tilmeldt: 03 jul 2020, 00:26

Re: Cykelrelateret styrketræning vol. 2

Indlæg af Roger Oinas Larsen »

Hold 2 vil også passe mig fint.
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Cykelrelateret styrketræning vol. 2

Indlæg af Michael Kjærskov »

Hej Bo,

Jeg har ikke været bekendt med at der var en venteliste til Hold 1 :? Men selvfølgelig kan du (eller andre på en venteliste) indtræde på en af de 4 ledige pladser... hvis der da ikke kommer Corona-restriktioner ift. forsamlingsstørrelse :shock:

Eneste udfordring er at nå at få dig/jer screenet igennem inden vi starter på styrketræningen, men det må vi finde en løsning på :D
______________________

Hej Roger,

Jeg flytter også dig til det sene hold kl. 18.30 - 19.45. Tak for hjælpen :D
Senest rettet af Michael Kjærskov 21 okt 2020, 17:39, rettet i alt 1 gang.
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Besvar