2. afdeling - Løbet

De fynske motionsklubbers løbsserie på landevej.
Besvar
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 948
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

2. afdeling - Løbet

Indlæg af Allan Herskind »

Jeg stiller jo op i gruppe 3.
Vi startede igen i god fart, men klog af skade, var jeg at finde i forreste del af feltet fra start. Jeg holdte mig der fremme selvom det nedad den lange bakke i medvind, kneb lidt med at have høj nok gearing til at kunne træde med! (52/12 kører jeg med).

Nå, men ind på brostensstykket blandt de 10 forreste og fuld gas, for så at mærke et fladt baghjul og slut for denne gang. Øv bøv.

Men hyggeligt at stå og tale med Ole Møller ved mållinien i den dejlige sommeraften.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: 2. afdeling - Løbet

Indlæg af Alan Askvig »

Fint og sikkert kørt løb i gr.2.
Dog var der en del "søndags" kørsel de første 3-4 runder, hvor tempoet til tider var lige lavt nok, men det kan man jo selv gøre noget ved :P
Et udbrud med 4 mand kom af sted på første runde, vist nok fra fire forskellige klubber minus en LPdC - (Steinbjørn stillede jo ikke til start)
Så med fire mand i udbrud blev farten i feltet sådan, at alle kunne komme med rundt.
Jeg prøvede at køre væk på stigningen før mål og fik følgeskab at to mand, men der var ikke krudt nok i tremandsgruppen, så vi blev hente af feltet igen ved målstregen.
Jeg prøvede igen ved opløbet, men det blev nærmest et leadout for feltets spurt :D
Jeg er godt tilfreds med mit løb og over at jeg tog mig sammen til at prøve noget og ikke bare sidde på hjul i søndagstempo :D

Tænker at LPdC i gr.2 ved næste løb skal være lidt mere aktiv, men det kan vi jo tale om i morgen.
Besvar