Turbo d.15

Gruppen for dem, der har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen og vil træne seriøst, men knap så systematisk som Racerrøvene.
Besvar
Lars Rousing
Indlæg: 277
Tilmeldt: 02 jul 2020, 05:12

Turbo d.15

Indlæg af Lars Rousing »

Jeg har en tur ca 80 km med både bakker og tempo. Vejret bliver kanon.
Vh Rousing
Lars Rousing
Indlæg: 277
Tilmeldt: 02 jul 2020, 05:12

Re: Turbo d.15

Indlæg af Lars Rousing »

Min krop er ikke klar i dag. Må desværre melde afbud
God tur og nyd det gode vejr
Rousing
Brian Skjold Elnegaard
Indlæg: 38
Tilmeldt: 11 jul 2020, 11:05

Re: Turbo d.15

Indlæg af Brian Skjold Elnegaard »

Det blev til ca. 70 km improviseret tur til Kerteminde med en blandet gruppe på 8. Vi mistede dog hurtigt 1 enkel pga. et løst cockpit. En enkel punktering, husk at udskift spiste dæk😉 Masser af sol og kun lidt vind😀
Søren Hansen
Indlæg: 10
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Turbo d.15

Indlæg af Søren Hansen »

Tak til Brian og co for den improviserede tur, der blev kørt i et fornuftigt, raskt, tempo 🚴💨
Peter Dallmann
Indlæg: 92
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

Re: Turbo d.15

Indlæg af Peter Dallmann »

Ikke den korteste vej til Kerteminde, men hvad gør det, når vejret er dejligt og man er i godt selskab, og så slap vi for Rousings bakker. Trods den blandede gruppe var der god sammenhæng i gruppen, selv de steder hvor der blev givet "fri".
Det nye dæk ligger klar til montering. Beklager jeg ikke fik det gjort inden dagens tur, :o
always look on the bright side of life!
Paw Christiansen
Indlæg: 40
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Turbo d.15

Indlæg af Paw Christiansen »

Tog hjem og brugte 5 minutter i værkstedet, tog derefter en solotur vestpå og tog 2xVissenbjerg bakke. Små 50km solotur blev det til. Men tak for de 4,3 km sammen 😉
Lars Rousing
Indlæg: 277
Tilmeldt: 02 jul 2020, 05:12

Re: Turbo d.15

Indlæg af Lars Rousing »

Det er godt med en improviseret tur, men det er også godt at have nogle bakker tilgode, ikk dallmann. :D
Besvar