Er der problem med hjemmeside/Forum ?

Kommentarer og support.
Besvar
Jesper Andersen
Indlæg: 778
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Er der problem med hjemmeside/Forum ?

Indlæg af Jesper Andersen »

Jeg har indtryk af at der er en del der ikke kan logge ind på hjemmeside og Forum. Det er jo ikke særlig heldigt når det er her en stor del af vores klubliv foregår. Endvidere er det som turleder rart at få meldinger på om man kommer til dagens træning så der kan planlægges optimalt.
Jeg er bekendt med at der for nylig blev ændret så Forum og hjemmeside blev adskilt, men der er åbenbart opstået log-ind problemer i den forbindelse.
Jeg efterlyser at vi hurtigst muligt får løst problemet med dem der ikke kan logge ind. Ved ikke hvem der har/skal have opgaven ?
Håber vi får løst det hurtigt :D
Jesper Andersen
Flemming Christophersen

Re: Er der problem med hjemmeside/Forum ?

Indlæg af Flemming Christophersen »

Umiddelbart er der ikke nogle problemer med hjemmesiden eller Forum. Kan dog fornemme, at der er nogle som ikke har fået opdateret adgange efter den sidste opdatering vi lavede, som skulle forhindre at folk blev smidt af. Det oplever vi heldigvis ikke nu.

Man skal huske på at vi nu har brug for to login. Et til at tilgå hjemmesiden og et til at tilgå Forum. Jeg kan være behjælpelig med at fremskaffe begge såfremt man har glemt at opdatere sin adgang ved opdateringen. Skriv en mail til flemmingchristophersen@gmail.com og jeg vil vende tilbage hurtigst muligt.
Jesper Andersen
Indlæg: 778
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Er der problem med hjemmeside/Forum ?

Indlæg af Jesper Andersen »

Har ikke selv problem men fornemmer at der er flere der har forsøgt at komme på men hvor der går et eller andet galt ?.
Dem der har problemer: I må kontakte Flemming hurtigst muligt så vi kan få alle på igen. Det er VIGTIGT.
Jesper Andersen
Besvar