Cykelrelateret styrketræning

Om alt det der kan være med til at give god trivsel i Pedaleur
Besvar
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 874
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Allan Herskind »

Vores sponsor Dalum Fysioterapi & Idrætsklinik tilbyder nu alle medlemmer et styrketræningsforløb på deres klinik.
Der er oprettet en/et Event hvor man kan tilmelde sig og hvor man kan læse lidt mere om forløbet.
Link er her:
https://www.pedaleur.dk/event/23

Lad os se, om vi ikke kan skrabe et hold eller to sammen, så vi eventuelt kan holde Michael væk fra cyklen et par aftner, så han bliver lidt nemmere cykle med til næste forår :D :D

Det kan jo også være, vi kan få Ronny til at kombinere det med lidt Italiensk for begyndere. Så kan det jo blive en Win/Win ;)
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Jesper Andersen
Indlæg: 780
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:02

Re: Cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Jesper Andersen »

Tilmeldt :D . Super initiativ. Husk det er både for M og K.
Jesper Andersen
Per Antoni
Indlæg: 303
Tilmeldt: 30 aug 2020, 20:19

Re: Cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Per Antoni »

tilmeldt ,det bliver super ,godt initaitiv Michael
Den stor brumbasse🐝🐝
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Alan Askvig »

Tilmeldt 😷
Peter Dallmann
Indlæg: 81
Tilmeldt: 11 aug 2020, 11:51
Geografisk sted: Odense

Re: Cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Peter Dallmann »

Har tilmeldt mig, selv om ambitionsniveauet synes lidt højt. Håber det først er i et af de afsluttende moduler vi skal kunne løfte vores cykel på den viste måde. :shock:
always look on the bright side of life!
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 874
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Allan Herskind »

Puha det går stærkt.
Er nu også tilmeldt :D
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Michael Kjærskov »

Wauu… allerede 9 tilmeldinger i løbet af knap en uge til den kommende vinters cykelrelaterede styrketræningsforløb. Fedt at se den gode opbakning allerede, og at der er tilmeldte på tværs af grupperne :D

… og Peter bare rolig billedet er kun blikfang. Træningsøvelserne bliver tilpasset den enkelte deltagers niveau, og vil hen over vinteren blive justeret op eller ned efter behov. Så alle kan være med, uden risiko og behov for at der skal sammenlignes legemesdele.

Som Jesper A. har skrevet, så er det cykelrelaterede styrketræningsforløb ikke kun for M men også for K. 
Så bliver onsdagsholdet fyldt, og skulle interessen være der hos yderligere 8 personer kan torsdag aften kl. 18.15 - 19.30 også tages i brug. Så Charmepiger kom bare frit frem ;)
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Michael Kjærskov
Indlæg: 390
Tilmeldt: 29 jun 2020, 20:30

Re: Cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Michael Kjærskov »

Ét fyldt styrketræningshold onsdag, ét hold kun med Charmepiger torsdag, og et X-tra hold senere onsdag aften som der stille og rolig også begynder at komme tilmeldinger til. Det havde jeg i mine vildeste fantasier ikke forestillet mig.
Tusind tak for opbakningen :D

Mange af jer har vores sekretær allerede fået fat i mhp. at få lavet en aftale til den fysioterapeutiske screening, inden vi går i gang med træningen i næste måned. Er du ikke blandt de som er blevet kontaktet, så vær ikke urolig. Vores sekretær Tina har haft svært ved at få fat i nogle af jer, men forsøger igen i løbet af den kommende uge :D

Ud over en kort samtale vil en del af screeningen vil bestå af funktionelle-, mobilitets- samt muskelstyrketests, hvor du med fordel kan have et par shorts på. Så medbring gerne dette, samt et lagen/håndklæde til din fastlagte aftale.

Jeg glæder mig VILDT til endelig at få sat gang i en af mine store drømme for Dalum Fysioterapi, nemlig at kunne tilbyde styrketræningshold til cykelryttere, med individuelt fokus - uanset niveau.💪🏻
Michael Kjærskov

Think outside, no box required :D 🚴💨
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: Cykelrelateret styrketræning

Indlæg af Carl Nielsen »

Det lyder fedt, Michael💪 Hvis jeg havde fri udgangstilladelse og ikke skulle økonomisere med mine cykeltimer var jeg helt sikkert også hoppet på👍
Besvar