Garmin connect

Vi diskuterer cykeludstyr, træningsmetoder, kalorieindtag, drikke mm.
Besvar
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 497
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Garmin connect

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Hej alle

Til info så har Garmin Connect og meget andet hos Garmin også været nede i ca. to døgn, tror jeg vi er oppe på.

Det er meget usædvanligt at en online service fra et af verdens største techfirmaer er nede så længe - noget er gået helt galt. :shock:

For dem der bruger Strava, betyder det at ture ikke kan overføres automatisk fra Garmin enhed til Strava, fordi det kører via Garmin Connect mobil app, men man kan uploade sin tur manuelt, hvis man har ydet en stor indsats 8-)
Carl Nielsen
Indlæg: 48
Tilmeldt: 29 jun 2020, 19:06

Re: Garmin connect

Indlæg af Carl Nielsen »

Det forlyder at Garmin er blevet hacket og at det er derfor. Skal man have et kabel for at overføre manuelt eller kan det ske på anden måde? (Hvis nu man en dag yder en ekstraordinær indsats😉)
Michael Petersen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:44

Re: Garmin connect

Indlæg af Michael Petersen »

Garmin og deres systemer er blevet hacket.

http://garmin.com/outage

Ps. husk træningen også tæller, selvom det ikke er på strava eller Garmin. :) :)
Vedhæftede filer
1A3DA7CA-64DD-4085-9DEE-584ACB25006F.jpeg
1A3DA7CA-64DD-4085-9DEE-584ACB25006F.jpeg (88.44 KiB) Vist 4149 gange
Knud Pedersen
Indlæg: 591
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:07
Geografisk sted: Odense SV

Re: Garmin connect

Indlæg af Knud Pedersen »

Jeg har brugt et direkte kabel for at overføre data. Strava kan importere Garmins filer direkte (fit filer). Ruter skal skal ligeledes konverteres til fit formatet, og jeg fandt et program på nettet, der kan lave gpx filer om til fit filer. Jeg prøvede det i går og det virker 😊
Besvar