Turbo 2/7

Gruppen for dem, der har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen og vil træne seriøst, men knap så systematisk som Racerrøvene.
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 529
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Turbo 2/7

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Jeg har downloadet turen, og hvis vi bliver for mange har jeg en tur med på 75 km, som aldrig blev brugt.
Casper Bjerring
Indlæg: 185
Tilmeldt: 02 jul 2020, 08:31

Re: Turbo 2/7

Indlæg af Casper Bjerring »

Tak for en god tur og mega fedt at du har lagt turen op inden Allan.. Jeg kan ikke nå Planken/Fyssen til kl. 18 så jeg kørt enkeltstart modsat de andre og efter 40 km mødtes vi og vi fulgtes ad tilbage med naturlige intervaller på bakkerne..
Brugeravatar
Allan Herskind
Indlæg: 951
Tilmeldt: 30 jun 2020, 12:28

Re: Turbo 2/7

Indlæg af Allan Herskind »

Vi blev mange, så rigtig fint at du havde downloaded turen Per, så vi kunne dele i 2 grupper undervejs.
De 85 km blev kørt med diverse temposkift og på delvist snoede veje der går op og ned.
Lige et terræn for mig at køre i, og vejret artede sig helt perfekt til en cykeltur.

Nogen bemærkede til debriefingen, at de havde været på delvist ukendt terræn, men det er jo også værd at bemærke, at vi kørte forbi mange andre veje derude, så der er stadig meget ukendt terræn forude. Efter tirsdagens hårde intervaller, må jeg dog nok erkende, at min krop havde haft bedre af en rolig tur, men mon ikke en rolig weekend kan rette op på det igen. Jeg tror det.

Tak for turen til alle mand, og jeg kommer i næste uge. Så må vi se hvad vi finder ud af.
Venlig hilsen
Allan Herskind
Vil du være med på vinderholdet?
Så kom og kør i Turbogruppen i 2024 :D
Claus V Nielsen (mureren)
Indlæg: 212
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:01

Re: Turbo 2/7

Indlæg af Claus V Nielsen (mureren) »

Fed tur fantastisk rute 👍👍👍



Mureren. 🚴😎
Brugeravatar
Per Schmidt Nielsen
Indlæg: 529
Tilmeldt: 30 jun 2020, 08:09

Re: Turbo 2/7

Indlæg af Per Schmidt Nielsen »

Tak for en god tur, og rigtig sikker kørsel selvom vi var 12 mand med god fart på mindre vej
Hans Chr. Hansen
Indlæg: 283
Tilmeldt: 30 jun 2020, 17:25

Re: Turbo 2/7

Indlæg af Hans Chr. Hansen »

Sådan en fin tur 😃

2020 er et mærkeligt år, men Pedaleur-fællesskabet er heldigvis intakt og trives.
Alan Askvig
Indlæg: 350
Tilmeldt: 29 jun 2020, 16:12

Re: Turbo 2/7

Indlæg af Alan Askvig »

Super tur og en fed rute 👍
Ved ikke om det var det dejlige kuperede terræn der gjorde at jeg skulle lade vandet hele 5 gange? 😳
Måske skal jeg begynde at spise nogle flere bananer, da jeg har hørt at det nedsætter tissetrangen? 😂

Super tur og super styret Herskind 👍
Michael Petersen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:44

Re: Turbo 2/7

Indlæg af Michael Petersen »

En virkelig god tur og en fed rute Allan. Jeg aner ikke hvor vi var i ca. 80% af tiden :D

Ps. så er bentøjet pænt smadret i dag.

/Michael.
Brugeravatar
Michael G Jensen
Indlæg: 52
Tilmeldt: 29 jun 2020, 21:53

Re: Turbo 2/7

Indlæg af Michael G Jensen »

Super tur og godt selskab, så kan det jo ikke blive meget bedre 👍👍😎
Besvar