MTB søndag 6.maj kl.9 VEJLE NORDSKOV

Gruppen for dem, som har klare forventninger om at kunne skærpe formen successivt gennem sæsonen, og vil træne seriøst.
Besvar
Henrik X Grønvall

MTB søndag 6.maj kl.9 VEJLE NORDSKOV

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Søndagstræning er for en håndfuld af de breddækkede henlagt til de fede spor i Nørreskoven i Vejle. CIPO har kommanderet til parole ved efterskolen kl.9. Kom frisk og kør med 2-3 timer med indlagt Bønne-kage og kaffe. Jeg tager en ekstra kande af det sorte guld med :D

Meld ind om evt. samkørsel.

X :mrgreen:
Jan Vikkelsøe
Indlæg: 13
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:53

Re: MTB søndag 6.maj kl.9 VEJLE NORDSKOV

Indlæg af Jan Vikkelsøe »

Hej Mr X,
Jeg kan godt køre, men mangler en cykelholder til 2 cykler. Hvis du har en kan jeg komme forbi og hente dig i morgen tidlig kl. 8.15.
Michael Petersen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 29 jun 2020, 18:44

Re: MTB søndag 6.maj kl.9 VEJLE NORDSKOV

Indlæg af Michael Petersen »

Bønne og jeg har biler med holder. Jeg henter Vikkelsø kl. 08.15. (Han ved besked) Bønne henter Mr. X. (Bønne kontakter X). Martin T og gæst kører selv fra Tommerup. Vi ses alle kl. 09.00 i Vejle.

/Michael.
Senest rettet af Gæst 05 maj 2018, 19:36, rettet i alt 1 gang.
Henrik X Grønvall

Re: MTB søndag 6.maj kl.9 VEJLE NORDSKOV

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Modtaget - skal nok sørge for at kaffen og Pronghesten er klare ;)

X :mrgreen:
Henrik X Grønvall

Re: MTB søndag 6.maj kl.9 VEJLE NORDSKOV

Indlæg af Henrik X Grønvall »

Tak for dejlig dag i Nørreskoven gutter 👍 Sådan en tur spiller bare max når der er sol, lækre spor, forårsgrøn skov, Bønne-kage, kaffe og godt selskab ikke mindst 😄😎 Det er desværre mega træls at trækkes med den skide højde-fobi og ikke så enkelt at blive fri fra den når den fylder så meget inden i ens hoved 🙄

X :mrgreen:
Besvar